Hoi ik heb geen idee waar ik dit neer moet zetten dus probeer ik het maar hier. Ik gebruik geen anticonceptie op dit moment. Ik ben 4 maart ongesteld geworden en gebleven tot en met 10 maart, 15 maart ben ik weer ongesteld geworden t/m 18 maart en nu ben ik vorige week weer ongesteld geworden. En sinds 2 dagen niet meer ongesteld. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt dat ik zo vaak ongesteld ben geweest. Sinds vanmorgen heb ik buikkrampen en steken in mijn vagina net of er met een mes steekjes worden gegeven. Ook ben ik sind een paar dagen zo nu en dan misselijk. Ik vertrouw het niet helemaal en weet niet zo goed wat ik er nou mee moet kennen meer mensen dit ?
Je zegt dat je op dit moment geen anticonceptie gebruikt. Ben je pas gestopt en zo ja: met wat? Als dat nog niet zo lang geleden is, zou dat misschien een verklaring kunnen zijn. Maar ik ben zeker geen arts! En ik zou met deze klachten bellen naar de huisarts en het daar voorleggen... Misschien dat andere dames hier nog aanvullende tips / ideeen hebben?
Bedankt voor je reactie, vorig jaar september en oktober ben ik aan de pil geweest toen ben ik er weer mee gestopt aangezien ik die te vaak vergat antibiotica heb gehad en ik toen der tijd vanaf oktober geen partner had.