Zeurende onderbuik,na mijn menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amaril89, 11 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaril89

Amaril89 Niet meer actief

Hoi meiden,

Sinds juli zijn wij aan het proberen om zwanger te worden. De 1e maand was het al gelijk raak, helaas een mk gehad. De maand erna een hele heftige menstruatie gehad, au. Afgelopen maand was ik 5 dagen overtijd en heb ik toch weer een menstruatie gehad. (5 t/m 8 oktober). Zit elke keer op 28 dagen en mijn vruchtbare periode begint dit weekend.

Ik voel al sinds 9 oktober een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Wat kan dit zijn? Normaal voel ik wanneer mijn vruchtbare periode is en krijg dan last van mijn onderbuik. Aangezien het gelijk na mijn menstruatie is vind ik dit erg vreemd. Verder heb ik geen andere klachten.

2. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Naweeen van menstruatie? Heb je er nu nog steeds last van? Kan nog geen eisprong zijn lijkt me.. of het eitje moet al vroeg aan het groeien zijn maar dat lijkt me sterk.. vreemd.

3. Amaril89

Nee dit zijn geen naweeën van mijn menstruatie. Heb dit normaal ook niet. Ik heb al 3 dagen last van dit zeurende gevoel. Inderdaad wat vroeg voor de eisprong.

Ik heb toch maar mijn huisarts gebeld en ga morgenochtend langs. Ze zei dat ik morgen voor de zekerheid toch weer een test moet doen. Ben benieuwd.

Dank in ieder geval voor uw bericht!

4. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Succes. Laat je het even weten wat de huisarts zei?

Amaril89 vindt dit leuk.
  5. Amaril89

Bedankt. Ik zal het laten weten

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Misschien ook een plasje inleveren, kan ook blaasontsteking zijn. Of je darmen.

7. Amaril89

Beetje embarrasing, maar het is gewoon een blaasontsteking :oops: vanochtend voelde het wel anders dan het zwangerschapsgedeelte. Hopelijk de volgende keer dat als ik iets voel het wel van een zwangerschap is :rolleyes:

Bedankt voor de berichten!

8. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Hihi. Oeps ja dat kan natuurlijk ook! Alles voelt ook soms zo hetzelfde ;) succes met zwanger worden!

9. Amaril89

Hihi.
    Dankje. Vanaf dit weekend weer "klussen" zoals jullie het noemen :p

Sasja88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina