Hoi meiden, Sinds juli zijn wij aan het proberen om zwanger te worden. De 1e maand was het al gelijk raak, helaas een mk gehad. De maand erna een hele heftige menstruatie gehad, au. Afgelopen maand was ik 5 dagen overtijd en heb ik toch weer een menstruatie gehad. (5 t/m 8 oktober). Zit elke keer op 28 dagen en mijn vruchtbare periode begint dit weekend. Ik voel al sinds 9 oktober een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Wat kan dit zijn? Normaal voel ik wanneer mijn vruchtbare periode is en krijg dan last van mijn onderbuik. Aangezien het gelijk na mijn menstruatie is vind ik dit erg vreemd. Verder heb ik geen andere klachten.
Naweeen van menstruatie? Heb je er nu nog steeds last van? Kan nog geen eisprong zijn lijkt me.. of het eitje moet al vroeg aan het groeien zijn maar dat lijkt me sterk.. vreemd.
Nee dit zijn geen naweeën van mijn menstruatie. Heb dit normaal ook niet. Ik heb al 3 dagen last van dit zeurende gevoel. Inderdaad wat vroeg voor de eisprong. Ik heb toch maar mijn huisarts gebeld en ga morgenochtend langs. Ze zei dat ik morgen voor de zekerheid toch weer een test moet doen. Ben benieuwd. Dank in ieder geval voor uw bericht!
Beetje embarrasing, maar het is gewoon een blaasontsteking  vanochtend voelde het wel anders dan het zwangerschapsgedeelte. Hopelijk de volgende keer dat als ik iets voel het wel van een zwangerschap is Bedankt voor de berichten!