even een vraagje over de menstruatie na je bevallling. Ik ben 8 weken geleden bevallen en inmiddels al 1 keer ongesteld geweest. Nu is mijn vraag voordat ik zwanger raakte had ik problemen met mijn menstruatie cyclus vanwege lang en te zwaar pil gebruik. Dus met hormonen is mijn menstruatie cyclus op gang gebracht hoe groot is de kans dat ik nu uit mezelf gewoon netjes ongesteld kan worden en hoe lang duurde het bij jullie voordat alles weer op regel is/was.
hoi hoi nou ik ben weer aan de pil maar mij mij is het wel de zelfde dag maar ik ben maar 1 dag ongi heel soms 2 niet dat ik het erg vint maar wel raar maar volgens mij moet het nou wel een beetje komen dat het geregent komt
Damiano is nu dik 2 maand.. En ik ben eerst na 6 weken ongesteld geworden en nu weer netjes in de stopweek Ligt vOlgends mij aan je lichaam... Hoe die hersteld en je hOrmonen hebben er ook mee te maken volgends mij
Ik had een vraagje... Ik ben 4 weken geleden bevallen en had gisteren dik taai slijm, is dat mijn eisprong geweest..? En zou ik dan ong over 2 weekjes ongesteld worden ? -x-
Hier 6 weken na de bevalling ongesteld geworden en sindsdien telkens netjes op 34 dagen... En dat nadat ik meer dan 10j de pil heb geslikt en meteen na het stoppen zwanger was! Valt mij dus echt wel mee!
ik was na 6 weken na bevalling alweer ongesteld ben toen aan pil gegaan en direct erna in stopweek ben ik weer ongesteld geworden.. en ook beide keren goed ook.. Niet weinig ofzo..
ik ben nog steeds niet ongesteld en nadat ik stopte om zwanger te raken werd ik ook niet ongesteld en daarvoor liep ik bij de gynaeceloog. het heeft een jaar geduurd voordat ik ongesteld werd.
Bijna iedereen wordt standaard na 6 weken ongesteld oftewel bloedverlies. Dit komt doordat alles van binnen wordt schoongemaakt. Dit is heel normaal, maar hoeft niet te betekenen dat je ongesteldheid begint. Ik had oko met 6 weken wat bloedverlies 1a2 dagen echt heel weinig. Nu is mijn zoontje bijna 6 maanden en ben gisteren voor het eerste echt ongesteld geworden. Het ligt er ook aan of je borstvoeding geeft of niet. Geef je borstvoeding dan kan het heel lang nog duren voordat je weer ongi wordt. Ik heb tot 4 maanden borstvoeding gegeven. Hoop dat jullie hierwat aan hebben
oke, want ik ben het gister geworden, stond er wel van te kijken, want ik geef volledige BV. Ik dacht al, als je BV geeft dan wordt je toch niet ongi? t Gaat bij mij zeker weer niet op? Maar ik begrijp dat dat eenmalig kan zijn?
Omdat ik na 3 weken bv ben gestopt mocht ik van de ha meteen weer aan de pil. 1e mnd niet veilig, daarna wel weer. Ideaal.
Ik ben na 3 dagen stopt en ben ook alweer sinds maandag aan de pil! Na deze strip idd weer safe! Dus super!
Ik ben gelukkig helemaal nog niet ongesteld geworden! Al 7 maanden niet (behalve de 6 weken vloeien na de bevalling dan).
Ik ben op 31 december ongesteld geworden nadat ik op 12-11 bevallen was. Toen weer netjes na 26 dagen ongesteld geworden, maar nu...? Nog steeds niks... Ik geef geen BV en we gebruiken CD's omdat ik wil weten wat mijn cyclus doet zonder pil. Officieel ben ik nu dus over tijd.... Wat zouden jullie doen?
Nou Bipat,kan jouw hand dus schudden, ik ben ook nog steeds niet ongi, maar wel in januari ongi geweest dus... samen wachten?
ja het mag nu onderhand wel he! wil ook wel met de pil weer starten... huisarts had gezegd te wachten tot eerste menstruatiedag...nou! dan heb ik nog ff hahahahaaha weet ook eigenlijk niet of er een grens aan dat wachten is... bij BV weet ik dat het alng kan duren maar ik geef flesvoeding! heb werkelijk geen idee!
Het vloeien was bij mij na 4 weken wel helemaal over. Alleen nu heb ik afgelopen week weer wat bloed.. Heel weinig hoor.. en vandaag weer helemaal niks, zou dit al mijn menstruatie zijn, of niet? Wij gebruiken ook CD aangezien ik nog geen spiraaltje mag plaatsen. En wil toch zeker niet zo snel weer zwanger worden. Wat is normaal? Ik geef ook geen borstvoeding.