Het kon beter ..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sas25, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas25

    sas25 Actief lid

    3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    Hoi dames,

    Gisteren ben ik op controle geweest in het ziekenhuis,en helaas ging het niet zo geweldig.Alleen al door aan mijn buik te voelen voelde de gyn dat mijn kleine meid veel te klein is.Ik heb een hele afsprakenlijst meegekregen,en moet komende week maar liefst 6 (!) keer terug naar het ziekenhuis,ook nog verdeeld over 2 vestigingen..Ik moet voor doppler tests,groeiecho's,en hartfilmpje,en moet vanaf maandag tot aan de rest van mijn zwangerschap om de dag een half uurtje aan het ctg komen liggen.Er is me gezegd geworden veel te rusten,anders word het een opname.Wat me nog het meeste zorgen baart is dat ik gisteren geen echo had,en dat er geen plek voor was,dus dat ik daarom naar brunssum moet woensdag,want een week langer wachten op een plekje vond de gyn te lang.Pff ik baal ontzettend,en ben er best wel van geschrokken,omdat mijn vorige zwangerschap afgebroken is met 17 weken omdat ze allerlei afwijkingen had en het downsyndroom.In het begin van deze zwangerschap ben ik op vanalles getest en alles was prima.Ik hoop echt dan maar liever op een kleintje en dat ze gezond is,dan dat er dalijk nog een onverwachte verassing staat te wachten.Maak me toch echt zorgen.Wat ook nog eens is,ik ben voor 75 % alleen met mijn twee andere kleine meiden,dus grotendeels komt echt alles op mij neer :(
     
  2. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje meid!

    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve heeeel veel sterkte!
    Zal voor je duimen dat alles goed gaat.

    Dikke knuf Han
     
  3. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Jeeh wat zal jij in de stress zitten. Wil je heel veel succes en sterkte wensen!
     
  4. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Wil je ook even veel sterkte toewensen en succes
     
  5. Alida27

    Alida27 Actief lid

    11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Sterkte!

    Groetjes,Alida
     
  6. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Heel veel stertke en succes meid!
     
  7. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Succes meid! Ik denk aan je!
     
  8. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik wil je bij deze ook heel veel sterkte wensen.
     
  9. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Jeetje dat is me wat!

    Veel sterkte!

    Linda
     
  10. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Nou, heel veel succes... en sterkte... het zal allemaal wel goed zijn (positief blijven, meid)
    Hopelijk is er familie/vrienden zodat je toch wat steun hebt... en je niet helemaal alleen bent...!

    Liefs Niki
     
  11. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Och jee wat zal jij geschrokken zijn! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je kleine meid nog goed gaat doorgroeien! Gelukkig houden ze haar wel heel goed in de gaten...veel sterkte meid en een dikke knuffel.
     
  12. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Sterkte meid!
     
  13. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Och wat een schrik! Meid heel veel sterkte! Hopelijk gaat het allemaal goed!
     
  14. Lin71

    Lin71 Fanatiek lid

    19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    He bah

    Heel veel sterkte de komende tijd
     
  15. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Sterkte!
     
  16. sas25

    sas25 Actief lid

    3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    Dankjulliewel,

    Gelukkig zijn er wel een paar mensen die voor me klaar staan,mijn ouders werken beiden nog,maar zijn wel bereid om tussendoor vrij te nemen en om met me mee te gaan.Het is gewoon een rotperiode,want momenteel gaa het ook niet echt geweldig tussen de papa van de kleine en mij.Zijn vrouw is werken,en hij moet op zijn eigen kind letten.Zijn vrouw wil absoluut niet hebben dat hun dochter bij mij over de vloer komt.Mijn kinderen hebben op dit moment zomervakantie,en kunnen wel geregeld opgevangen worden door mijn ex,maar das maar net hoe het hem uitkomt.Ik hoop echt dat de laatste weken toch nog goed verlopen,en ik kijk zo uit naar het moment als de kleine er is,en ik hoop echt dat alle probleempjes zijn verdwenen als sneeuw voor de zon...

    groetjes
     

Deel Deze Pagina