Menstruatieachtige krampen bij 7,5 week

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimmiej89, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwendel

zwendel Niet meer actief

nooit geen menstruatie pijn gehad en blijkbaar kan je dat dus vergelijken met bandenpijn. Ik heb wel de bandenpijn bij 2 zwangerschappen gehad, nu nog geen bandenpijn gehad. Ook een mk gehad en weet dat dat echt een ander soort pijn was, bij mijn waren dat echt meer krampen en mijn handen gingen tintelen en ik had bloedverlies. de banden waren hier meer een trekkend/ stekend gevoel dus er zit wel verschil in (dit is hoe ik het kan omschrijven hoor misschien bij iemand anders weer net anders..) maar zoals jij het beschrijft klinkt het gewoon als bandenpijn

2. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Haha ben druk aan het hoppen, doe mijn best..:):)

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Goed zo!;):D

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier vandaag de eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje. Ben alleen teruggezet met 2 weken..!!! van 9.1 naar 7.1.
    Dat was wel even balen.
    Ben wel erg blij dat het hartje klopt natuurlijk

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hoi Kimmie

Ik had het zelf ook begin vorige week (dus 7,5 week ongeveer) ik werd er ook nerveus van. Een beetje een menstruatieachtig gevoel. Ik moet wel zeggen dat het niet echt krampen zware pijnen waren maar meer zeurderig. En dat gooi ik dan op bandenpijn. Ik heb geen ervaring met een miskraam (gelukkig) dus kan je niet vertellen hoe dat voelt....Maar ik herken het dus wel!

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Oh ik lees nu dat je terug bent gezet en toen dus ongeveer 5 weken zwanger was. Toen had ik het trouwens ook af en toe ;) Eigenlijk heb ik het wel vaker haha.

Deel Deze Pagina