geen twijfel over mogelijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther1984, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hallo allemaal, vele zullen me nog wel kennen, over mijn vorige onderwerp, waar de meningen over verdeelt waren, ik zat in een onzekere periode en wist niet goed of ik nu wel of niet zwanger was, omdat ik iedere keer van die vage testen had, ik heb contact gehad met de huisarts, en ik moest afwachten tot mijn volgende menstruatie, maar uiteraard hebben we er geen gras over laten groeien, en zijn vrolijk door gegaan met klussen, met resultaat, heb net een test gedaan, en joh wat kwam die lijn snel tevoorschijn, zo snel heb ik het nog nooit gehad, ik kan wel janken van geluk, hij is zo duidelijk, nog niet VET, maar wel zo duidelijk, zie hem van ver af al staan, en wat is ie mooi :):)!!

toch wil ik wel iedereen bedanken op die reacties, het onderwerp was test blijft licht positief, nou deze niet hoor:)

de symptomen komen eigenlijk een klein beetje overeen met de symptomen die ik heb als ik ongesteld moet worden, heeeeeeelll moe, beetje trekkend gevoel in mijn buik, zware opgezette borsten, beetje donkere tepels en daarom heen, aders op mijn borsten, het enige wat nieuw was is dat ik de w.c. van dichtbij gezien heb:p

ik heb een foto staan van de test, maar krijg hem maar niet goed zuiver, hij is echt onduidelijk, als je goed kijkt zie je wel een lijn, maar in het echt is ie nog duidelijker!!

veel liefs

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Gefeliciteerd!

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    meid gefeliciteerd!!!.

Ben benieuwd naar hoe lang je zwanger bent want je heb al 2 ongi's over geslagen en je bent ook net bevallen dus misschien ben je wel al langer zwanger.
    Spannend spannend!

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    zeker gefeliciteerd!!

5. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!!

6. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Gefeliciteerd meid en laat die emoties maar gaan is een prachtig moment en het is je echt gegund.Geniet ervan samen

liefs

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Proficiat!

8. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    bedankt, ik zit wel ergens mee, ik wil vanaf nu stoppen met roken, heeft iemand tips?? ik weet waar ik het voor doe natuurlijk, en dat motiveerd me wel, maar zijn er nog mensen die een tip hebben op het moment dat ik het moeilijk heb??
    en kunnen jullie me nog meer motiveren ik weet dat het erg slecht is roken als je zwanger bent, en erger me ook aan mensen die zwanger zijn en toch roken, maar die verslaving bah was ik er maar nooit aan begonnen!!

veel liefs

9. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    wat heerlijk, gefeliciteerd!!

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid :)

11. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Hey meid er is een topic over met meerdere vrouwen die willen stoppen met roken weet even niet hoe die heette moet je even zoeken is nog van vandaag of gister

liefs,

12. Ine123

Ine123 Lid

25 mrt 2009
    23
    0
    0
    #12 Ine123, 11 jun 2009
    Laatst bewerkt: 11 jun 2009
    Gefeliciteerd!!

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt vwb het roken, ik heb er zelf ook heel veel moeite mee, ondanks dat je weet waarvoor je het doet. De hormonen doen ook lekker hun werk en dan ook nog eens stoppen met roken is geen geweldige combi.
    Kijk anders eens op www.rookvrijzwanger.nl, wellicht dat je daar wat aan hebt. Ik heb alle eventuele gevolgen uitgeprint en als ik dan behoefte krijg bekijk ik dit A4-tje, werkt op zich wel.
    Succes ermee!!

13. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat heerlijk voor je! gefeliciteerd!! en succes met stoppen met roken..

14. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Gefeliciteerd meid!!!

15. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Idd een beetje een vage test/foto, maar zie toch duidelijk een streepje! Lekker gevoel he, om dan eindelijk dat 2e streepje goed te zien!!

Geniet er van!

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ten eerste gefeliciteerd ! wat super dat je zwanger bent.

Over het stoppen met roken: ik rookte een pakje per dag voor ik zwanger was. iK zag de test en ben gewoon cold turkey gestopt. Gewoon alles weggooien. geen sigaretten in huis houden. als je vriend rookt vraag die ook te stoppen om je te ondersteunen en anders buiten te roken. (mijn man is gestopt met roken). klinkt misschien makkelijk maar zo is het mij gelukt ik hoop jou ook!!!

17. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi allemaal, mijn vriend was ook van plan om samen met mij te stoppen, als ik aan het werk ben vind het het niet zo moeilijk, maar vandaag ben ik een dag vrij, een positieve test mijn vriend is werken, dus sta er vandaag alleen voor, das moeilijk, en zeg eerlijk heb er toch 1 gerookt vandaag, das een hele prestatie als je er normaal 15 op een dag rookt, ik sta af en toe wel te flippen, maar goed ik wil echt stoppen, ik heb altijd geroepen als ik zwanger ben stop ik, en daar houd ik me aan.

veel liefs

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heel knap van je. Doorzetten nu en proberen toch bezig te blijven zodat je er niet zoveel aan denkt. Anders kauwgom kauwen kan ook helpen misschien. Succes

Deel Deze Pagina