Hallo, heeft iemand ook het echte ongi gevoel gehad 1dag na eisprong en bleek nadien zwanger te zijn? Greetz en bedankt voor reacties Greetz
Bedankt voor je reactie!! En dikke proficiat met je kleine wondertje!!! Maar ik bedoel eigenlijk voor de innesteling vlak na ei. Iemand?? Xjes
Zit hier ook met hetzelfde probleem' en word er ook niet wijzer uit' vorige week donderdag of vrijdag eisprong gehad' en sinds de dag erna constant krampen,misselijk,en enorm veel zin om te blijven poetsen'
En "sorry voor het woordgebruik" winderigheid... Mijn krampen zijn veel minder maar nog niet weg... Spannend!!! Hou je mij ook op de hoogte? Groetjes
Hier ook veel last van winderigheid' de krampen zijn ook minder maar blijven toch nog steeds voelbaar door de dag' vooral als ik stil zit'
Hoi vandaag heb ik gehuild bij de film van j.k Rowling omdat haar baby geen kerst kreeg. Zoo zielig. Kan terug beginnen huilen. Verder kan ik kennelijk geen melk meer verdragen>winderigheid. en nu kan ik niet meer slapen na droom over 2 boelekes.... Mmmm. Oh ja en ook veel HONGER ))
ken dat gevoel zo hard! heb vandaag mijn auto ingeruild voor een ander zat ik de hele tijd te janken haha' en mijn ventje is het grootste slachtoffer! heb hem echt de huid vol gescholden omdat hij mijn auto' wou ruilen en je kent dat wel van jij ziet mij niet meer graag boeeee haha' Voel echt wel soms dat het kookpunt bereikt is' mmm is echt niet voor sissy's vind ik'