Ik heb vandaag mijn NOD dag. Maar heb woensdag al getest en deze test was positief maar heel licht. Nu heb ik gisteren en vandaag opieuw getest en deze zijn nog steeds heel licht, er is zelfs eentje lichter. Is dat niet raar? Moet het niet elke dag donkerder worden? Je maakt toch steeds meer HCG hormoon aan? Heb wel nu sinds gisteren meer buikkrampen..is dit wel normaal? Daarnaast werk ik erg hard en ben zeer moe daardoor (werk in het buitenland onder de warme zon :s) Ik ben zo onzeker omdat ik eerder een miskraam heb gehad ben bang dat t weer mis zal gaan... Wil t zo graag.... __________________
Beste Nikie, Ook een licht streepje betekend zwanger. In een paar dagen tijd hoeft de streep niet meteen donkerder te zijn. Je hebt ook erg vroeg getest wat een reden kan zijn dat het streepje nog licht van kleur is. Buikkrampen/buikpijn mag er inderdaad bijhoren, zolang je daar geen bloedverlies bij hebt. Voor mij klinkt je verhaal niet verontrustend, maar garantie kan ik je natuurlijk niet geven. Gebruik je foliumzuur? Groetjes Gea
Ja ik slik foliumzuur En heb gisteren een bloedtest gedaan en ik had een HCG waarde van 136 (dag 28, mijn NOD dag). Dat is volgens mij wel een goed gemiddelde toch?