Menstruatieachtige pijn in me onderbuik...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MirandaV, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronika

veronika Lid

26 jun 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    :Dik ook afgelopen zaterdag mijn ei gehad.....en idd nu sinds een pr dgn een opgeblazen gevoel in mijn buik en ook die steek die je krijgt als je gaat zitten ken ik....vooral de avonden voel ik een opgeblazen buik...t zal me benieuwen...volg week zaterdag mag ik testen....;)

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik kom ook even spieken. De klachten die jullie beschrijven ken ik ook.. Ik zit alleen in een rustmaand wat betekent dat we er nou deze maand net niet op gelet hebben. Ik weet dus niet wanneer mijn nod precies is. Omdat ik zondag 31 juli een feest heb, was ik van plan dan maar te testen mocht ik nog niet ong zijn. Ik heb voornamelijk de steekjes en prikken die uitstralen naar mijn lies en soms recht mijn heup in lijken te gaan? Maar soms denk ik ook dat het gewoon mijn darmen zijn. Verder veel afscheiding, moodswings als tijdens een erge pms-week al bijna een week gevoelige/zware borsten en pukkels!! Overal pukkels! In mijn gezicht, mijn hals, nek en zelfs 1 onder mijn oksel!!Misschien is het allemaal niets hoor. Maar het frustreert me een beetje dat ik nou net in een rustmaand dit soort dingen heb waardoor ik mezelf toch weer het hoofd op hol breng..

Iedereen heel veel succes met afwachten en ik hoop op alleen maar roze :D

3. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Hallo Meiden,

Zit ook in dat zelfde schuitje. Zaterdag/zondag mijn ei gehad en zaterdag nog braaf geklust. Gister ook nog een klus en sinds vanmorgen heb ik steken in mijn onderbuik aan de rechterkant.
    Hou mij niet bezig met temperaturen e.d. het is nog maar ronde 1.

Mijn nod is de dertigste of was het nu de 31ste:(?

Zal als ongi uitblijft gaan testen op 8 augustus. Lekker ver weg!!!

4. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hallo meiden,

Wie snapt hier wat van?
    Ik heb een bijlage [​IMG]
    Vandaag test gedaan (10.45)en die geeft weer een donkere kleur aan.
    ik heb van 17 op 18 juli ook een donkere test gehad, maandag 18 juli heb ik mijn eisprong gevoeld.
    Nu 5 dagen later dus de 22e zie het onderste testje...
    De rest is van de dagen ervoor, lichter dus, heb vaak sochtends en savonds een test gedaan.

Wat kan dit zijn?:(of heeft iemand dit ook gehad?
    Mijn NOD verwacht ik rond de 31e.

Dank jullie wel alvast!

5. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    @Missguit,

Ik heb hetzelfde gehad heb hier toen ook een vraag over gesteld. Ook met dezelfde testjes.. Ik kon er ook niet meer wijs uit worden. Het enige is dat zo'n test aan geeft wanneer de LH piek plaats vind, daarna springt je ei binnen 1 a 2 dagen. Misschien is je ei toch later gesprongen?..

Toch klussen misschien?..

Succes.

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Spannend hoor meiden, iedereen rond de zelfde tijd testen.. Hoop op veel roze!!

Me vriend merkte net ook op dat ik wel erg veel bultjes/puistjes op me gezicht heb.. Hmm.. Maar of t een met t ander te maken heb i dont know..

Wel heb k als ik me ontspan drukkend gevoel in me buik en licht misselijk...

Afwachten dames..

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb normaal gesproken altijd een vette huid voor mijn ong maar ik heb nu echt al een week last van pukkels en plekjes (ik kan er niet van afblijven, wordt het natuurlijk niet beter van ;))
    Ook in mijn nek en hals waardoor ik de laatste dag mijn haar maar verplicht los heb gelaten ipv vast.. Tis gewoon geen gezicht.
    Misschien wordt ik ook wel gewoon ziek en zijn die pukkels een teken van verminderde weerstand. Op dit moment zit ik namelijk compleet snotterig en met knallende hoofdpijn op de bank.. :(

We wachten het allemaal rustig af!

8. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    @Roos, ik weet zeker dat mijn ei is geweest want ma18/7 had ik de hele dag steekjes gehad in mijn buik rechts en linker kant van mijn buik dus dat was echt mij ei..

nu ondertussen is het zaterdag, buik wat opgezwollen, wat hard, en licht misselijk...tja en het gevoel dat het af en toe licht rommelt..

Ik heb net nog weer een ovualtietestje gedaan, weer positief hij is bijna net zo donker als de C-lijn...wat kan dit zijn?Dat ik misschien wel zwanger ben?Pff.....wat een gedoe zeg haha;)

9. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    @ missguit

Heb wel is gehoord als een ovu test lang posi blijft dat je dan wel is zwanger kan zijn!! Dus spannend.. T leuke is dat iedereen rond de zelfde tijd kan testen.. Had vanmiddag 1 dikke klodder wit verlies.. Bah.. Maaar wat heeft dat te betekenen week voor me nod.. En nog steeds lichte buikpijn en soms wat steekjes in me borsten en af en toe misselijk.. Vooral als k me ontspan.. Daarnet werd ik in eens erg kwaad op me vriend om niets:s zeg die zoo zwanger meid??? Haha.. En daarna was k weer vrolijk.. Spannend zeg.. Nog even wachten dames!! Liefs x

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik zit echt helemaal verkeerd in mijn cyclus haha.. het is waarschijnlijk mijn eisprong die komt waar ik last van heb! :D
    De test was vandaag bijna positief dus we mogen weer aan de bak.. :D

Heel veel succes met afwachten allemaal! Ik hoop op veel roze!

11. Beaudeflo

Beaudeflo Lid

23 jul 2011
    13
    0
    0
    HR & Finance
    Diemen
    Wat herkenbaar dit allemaal.... 15 juli positieve ovulatietest gehad dus we hebben flink geklust.... Ik heb nu continu steken in mijn liezen en vandaag na het plassen lichtroze afscheiding... Ik probeer me niet teveel te verheugen anders wordt het weer zo een teleurstelling dus we wachten gewoon af tot vrijdag 29 juli 2011 want dan kunnen we gaan testen...

Iedereen heel veel succes met afwachten... Op naar de positieve testen....

12. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Pf nog een hele week wachten.. Moeilijk hoor haha! Sinds vandaag moet ik steeds vaker plassen.. En heb 1 keer een klodder wit slijm gehad(sorry) en dat is nu weer helemaal weg.. Misschien was dat de innesteling?? Ik ben vrijdag tot maandag weg dus als ik thuis kom maandag en nog niet ongesteld ben dinsdag maar een testje doen.. Maar t zal wel niet raak zijn.. (Goede instelling he, maar niet heus haha)

Slaap lekker dames.

13. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Nog meer dames symptomen gekregen??

14. Lila1978

Lila1978 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik loop een weekje achter bij jullie, zo te zien. Had denk ik rond de 21e mijn eisprong. Vanaf die dag heb ik ruim 4 dagen bruinverlies gehad en daarna doorlopend meer slijmverlies dan normaal (tenminste, wat ik denk dat normaal is, want als je er op gaat letten, weet je niets meer zeker ;)) In die periode wel goed geklust, dus de kans bestaat. Lastige is dat ik ook PDS heb en die sinds anderhalve week ook opspeelt en ik dus niet weet wat ik precies voel in mijn buik. Vind wel dat de pijn lijkt op menstruatiepijn en heel erg laag in mijn onderbuik zit. We zullen het merken over een week...

Duim voor jullie mee!

15. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    @ lila1987

Spannend hoor.. Je loopt idd wat achter maar maakt niets uit toch! Ik ga straks een weekendje weg en moet za of zo ongesteld worden.. Hoop natuurlijk van niet! Als k maandag thuis ben en nog niet ongi dan maar een testje he.. Succes dames met testen!!!

16. vraagje1

vraagje1 Lid

6 apr 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    halloo,
    ben tijdje weggeweest maar heb sinds 4 dagen links onderin me buik af en toe steken.. vooral tegen de avonduren aan.. me eetlust is een stuk minder en wil alleen maaar heel erg gezond eten. Patat etc helemaal geen zin meer in.. ook heb ik als ik opsta even een waas voor me ogen , had ik nooit last van.

zouden dit zwangersschapsverschijnselen kunnen zijn;$?

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    En? Al dames die getest hebben??

Deel Deze Pagina