Hallo allemaal. Ik ben nu een paar dagen over tijd en heb vandaag me eerste test gedaan. Snap er alleen niks van In de uitslag gedeelte komt er een heel heel licht streepje echt roze kan je het niet noemen. Ik ben niet meer aan het ontpillen. Ik ben vorig jaar dec al gestopt met de pil en zijn nu sinds 2 maanden bezig met <echt> klussen Moet ik gewoon nog een paar dagen wachten of. Ik had wel de dag dat ik normaal ongi moest worden zo gevoel van nu komt het omdat ik zo pijn in me buik er van had en onderrug. Alleen komt het maar niet. Wie weet raad Groetjess
Hi, Al verschijnt er maar een heel heel licht streepje dan kan het best zijn dat je zwanger bent. Ik zou als ik jou was over een paar daagjes nog eens testen. Misschien dat het streepje dan wat duidelijker is (was bij mij ook zo). Succes en ik zal voor je duimen. Shila
Oh volgens mij zou ik helemaal gek worden, maar ja toch nog een paar dagen (en die lijken zo lang) wachten en er dan nog een test tegenaan gooien. Als je dan nog twijfelt zou ik de HA bellen en die een test laten doen.
toen ik mijn eerste test deed stond er in het begin een heeeel licht streepje.. ik heb er verder niet meer naar omgekeken en ging de stad in.. kwam terug en toen was de streep veeel duidelijker... daarna nog maar een test gekocht en de volgende dag gedaan met ochtendurine en toen was de streep knalpaars... dus het zou heel goed kunnen meid!
Toen ik vorige maand één dag na NOD teste, stond er een héél licht streepje in. Voor de zekerheid de volgende dag clearblue gehaald, en die gaf na 3 seconden al zwanger aan! Gewoon morgen of over twee dagen weer testen!
Ja je zou zeggen dat de test na 5 dagen niet ongi een hele mooie roze streep moet geven maar helaas. Het leek eerder een witte streep. Dan maar weer effe een paar dagen wachten. Ik maak me zelf maar nog niet te blij. wie weet word ik nog ongi bedankt voor de antwoorden
een lichte streep is toch ook goed hoor. ik was vorgie week ook 4 dagen overtijd had al 2 tests gedaan beide echt nega en toen werd ik toch nog ongi. dus ff daggie of 2 later doen en dan smorgens dan knalt ie er vast wel af.
Komt dat wel vaak voor dat het streepje pas veel later zichtbaar is? Want bij sommige vrouwen hier op het forum hebben soms al een streep voor hun nod?
Het kan idd zijn dat het wat langer duurd. Ik las hier laatst iemand die pas na 5 dagen positief teste...weet niet meer wie dat was. Ik zal i.i.g voor je duimen dat ie er strax afspringt dat streepje van de zwangerheid! uhmm beetje raar woord maar je snapt het wel
Ik heb nu net weer testen gehaald van de kruitvat. Ga morgenvroeg weer testen. Ben nogniet ongi geworden. Heb wel de hele tijd zo lekkend gevoel. En de hele tijd maagzuur maar goed volgens mij heb je dat niet in het begin van je zwangerschap. We zullen zien ben benieuwd als me lichaam me weer voor de gek houdt of ...
Hoop zo voor je dat je zwanger bent. Maag zuur kan je ook al hebben voor je ongi moet worden. Mijn moeder wist bij mijn broer al dat ze zwanger was voor der ongi omdat ze kots misselijk was en al niks meer binnen hielt. Ik daar in tegen werd in de 7e week beetje misselijk (meer maagzuur dan misselijk denk) Jammer genoeg paar maanden terug miskraam. Maar zelfs zo vroeg in een zwangerschap kan je al echt kwalen hebben. Duim voor je !
Ik heb vanmorgen de test gedaan. Alleen kwam er helaas geen extra streepje. Snap er niks meer van. Ben nog steeds niet ongesteld. Ben ook allang niet meer aan het ontpillen. Als ik volgende week nog niet ongi ben moet ik dan langs de huisarts of?