Hoi dames, Wat zijn jullie ervaringen met homeopatische middelen? Schrijven jullie ze zelf voor, geloof je er niet in, hebben jullie ervaringen met de mate waarin het echt zou kunnen werken? Ik heb voor mijn verjaardag een mama-verwenmandje gekregen met allemaal leuke en gezonde dingetjes en hierin zat ook frambozenbladthee en iets met vrouwenwortel, en ik kreeg ook de tip om van VSM een homeopatisch middel bij de apotheek te kopen. Nu ben ik hier helemaal niet zo van, te nuchter vooral, maar de dame van wie ik dit kreeg zweert erbij en ik ben erg benieuwd of dit berust op feiten of dat het een levendige fantasie betreft .
Hallo, Ik zelf geloof er niet in en schrijf het zelf niet voor. Ik weet dat er verloskundigen zijn die tijdens de zwangerschap middeltjes geven om bijvoorbeeld je niet over de 42 weken te laten lopen. Ik zou zeggen volg hierin je eigen gevoel. Succes. Groetjes Ineke.
hoi ik ben het helemaal met Ineke eens, ik geloof er ook niet in. Bovendien is het niet wetenschappelijk bewezen dat het helpt allemaal. Sommige mensen zweren erbij, anderen moeten er niets van hebben. Ik adviseer het zelf nooit. Mirjam
Hoi hoi, Ook ik schrijf het nooit voor, begreep wel dat als je frambozenbladthee wil gaan drinken dit pas vanaf 37 wkn mag. Maar ondanks dat helpt het pas als het lichaam er klaar voor is en dan beval je toch wel met of zonder deze thee. Imke