Kwaaltjes ene dag wel andere dag niet.....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door minniemouse25, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hallo,

Ik ben nu 4.3 weken zwanger en heb al een aantal mk's gehad. Nu heb ik een vraag over de kwaaltjes: De afgelopen 2 dagen na het warm eten een beetje misselijk geweest. Vandaag had ik dat niet. Kan dat zomaar of is het een teken dat er weer iets niet goed zit? Ik heb namelijk afgelopen zaterdag en zondag knalposi getest (voor het allereerst in mn leven).

De vorige zwangerschappen had ik hele erge ongikrampen en die heb ik nu niet zo erg. Hooguit 1 a 2 x per dag en dan echt niet pijnlijk dus veel lichter dan de vorige keren. Wel steekjes af en toe.

Borsten doen zeer en sinds gister continue. Ook heb ik het koud en ben erg moe.

Omdat ik nu vanavond niet misselijk ben geweest maak ik me zorgen. Is dat nodig of kan het de ene dag minder zijn dan de andere dag met de kwaaltjes?

Sorry voor het hele verhaal.

m.v.g. Minniemouse

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het is heel normaal dat kwaaltjes komen en gaan. Het wel of niet hebben van kwaaltjes of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt verder niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap.

Mirjam

Deel Deze Pagina