Menstruatiecup vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door itakepictures, 26 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Ik heb alle infp gelezen. Het lijkt me wel wat maar pff hoe weet je welke je moet hebben staan zoveel opties

2. rums

rums Niet meer actief

Ik heb een email gestuurd naar de site van cute cotton en aan de hand van meerdere vragen een cup aanbevolen gekregen. En cup doet zijn werk :-D

3. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    581
    111
    43
    Wat ik doe als er geen fontein is en dat weet ik van te voren op het werk bij ons bijvoorbeeld. Ik ga dan eerder naar de wc toe en verwijder de cup en plas er dan over heen. Dan voelt het weer schoon, en breng hem weer in.
    Ik heb de mamacup.
    Heerlijk de cup voel me niet meer onzeker om door te lekken.

4. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Hier de meluna shorty s. Bijna de kleinste cup die er bestaat :p. Ondanks dat ik een paar keer vaginaal bevallen ben zit deze perfect! Gebruik hem nu een paar jaar en wil echt nooit meer tampons, wat zijn dat een ondingen als je een cup gewend bent.
    Ik hoef ook de eerste dagen maar twee keer per dag (iedere 12 uur) te legen. Op het werk zorg ik dat ik een vochtig doekje of bekertje water mee heb om schoon te maken.

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Gewoon bestellen. Je kunt droog oefenen. Makkelijkste is om hem dan met water te bevochtigen voor je hem inbrengt. Tijdens de huttentocht kan je hem dan gebruiken en voor de zekerheid een verband of inlegkruisje gebruiken mocht het in het begin toch misgaan. En blijkt het een compleet fiasco dan kan je alsnog op andere middelen overstappen toch?!

6. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Bedankt Madelie,
    Denk dat ik idd toch nog eentje koop van te voren, wilde er sowieso binnenkort op overstappen.
    En dan voor de zekerheid alsnog wat verbandjes en tampons mee, zoveel weegt dat ook niet.

Madelie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina