Hallo meiden! Even een vraag...Kwam er eergisteren achter dat uit mijn beide tepels melk komt als ik een beetje in mijn borsten knijp. Dat was al een kleine week na mijn eisprong dus lijkt me gek dat het met zwangerschap te maken heeft. Melk blijft echt, ook na dik 2 dagen verschijnen ( echt druk spierwitte melk..) Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Groetjes en sterkte met de hitte
In heb er voor mijn 2de ook "last" van gehad. Naar de dokter geweest en dat kon nog steeds komen van de bv die ik 6wk had gegeven aan mijn toen al 6jaar oude zoon! Ik had geen idee dat dat kon.
Het kan met verstoorde hormoonwaardes te maken hebben. Je kunt er last van hebben als je prolactine iets verhoogd is. Dat heeft echter niks met een zwangerschap te maken. Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat het een goed teken is, succes!
Ik had (of heb, geen idee, ik druk er niet meer op omdat het dat stimuleert) het ook, maar volgens bloedonderzoek geen verhoogde prolactine of zwangerschap. Gebeurt wel vaker volgens de huisarts. Inderdaad hormonen beetje van slag.
Dank jullie wel allemaal! Leek me ook wel heel gek, zo snel na de eisprong.. Mijn dochter is nu 2 en een half en heb ik een half jaar bv gegeven. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het een goed teken is Mocht het zo zijn, dan horen jullie het! Fijn weekend! Groetjes