vraagje over pil

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door LadyIngrid, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen, er is in ieder geval weinig te vinden op het net.

Ik begin sinds 2 jaar weer met de pil, nu dacht ik dus ongi te worden, maar dit duurde uiteindeiljk nog drie dagen. Dus ik ben eigenlijk te vroeg begonnen. Kan dit kwaad?

Groetjes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi LadyIngrid,

geeft niets, maar dan zou ik wel de eerste strip veilig vrijen omdat de pil dan deze cyclus niet helemaal betrouwbaar meer is.

groetjes Brigitte

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Bedankt voor het antwoord. Nu bruist er nog een andere vraag. Meestal rond mijn ongi (1 of 2 wk eerder) heb ik last van mijn borsten. Tijdens mijn ongi gaat dit over. Dit keer dus niet. Ik heb er ook behoorlijk last van. Hoe kan dit nu? Omdat ik misschien iets eerder ben begonnen met de pil?

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja dat kan wel komen door het starten met de pil.

Mirjam

5. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Nu ben ik al negen dagen ongi, nouja, meer bruinverlies eigenlijk. Dit had ik eerst niet toen ik met de pil begon (was ik 18). Of kan dat zoveel invloed hebben? Hoop dat het snel ophoud, baal er als een stekker van!

Deel Deze Pagina