menstruatiegevoel 31 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Makkie, 4 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi!

Ik heb sinds een paar uurtjes vandaag een menstruatiegevoel. Geen echte krampen ofzo, maar wel een beetje een rare, branderige en zeurderige buik, beetje rugpijn, last van mijn (boven)benen, last van winderigheid... ik ben vandaag 31 weken zwanger.

Wat zou dat kunnen zijn? Toch niets ergs hoop ik? De kleine moet nog wel even blijven zitten hoor!

Hoop dat jullie me gerust kunnen stellen! (de kleine is overigs ook gewoon lekker actief in mijn buik)

Groetjes Meike

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Kindjes proberen vaak al wat in te dalen dan gaan ze in en weer uit jebekken. Dit kan voor een menstruatie achtig gevoel zorgen maar ook steken geven in je vagina en liezen.
    Een blaasontsteking kan ook een zeurderig gevoel geven in je onderbuik vaak ook harde buiken.
    Maar het kunnen ook wat oefeningen zijn van de baarmoeder of de groei van de baarmoeder het onderste deel van de baarmoeder word nu gevormd endat geeft ook een menstruatie achtige pijn.
    Laat je urine morgen even nakijken,je kan het maar uitgesloten hebben!
    Bij aanhouden,verergeren of zorgen altijd je verloskudnige bellen
    Imke

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord, ben alweer gerustgesteld! Zal snel mijn urine laten checken!

Deel Deze Pagina