ik begrijp mijn lichaam echt niet

Discussion in 'Zwanger worden' started by Donna 24, Dec 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Donna 24

Donna 24 Actief lid

Dec 1, 2009
    154
    0
    0
    Op het moment word ik echt gek van mezelf en mn lichaam.
    Dit is de tweede maand na het stoppen van de pil. En voor ons ook de 2e poging. Nu was het de eerst maand in principe een goede cyclus. Op dag 13 de eirspong en op de 27e dag werd ik ongesteld. Maar heel weinig, maar ik was ongesteld. Nu zit ik op de 31 e dag van deze cyclus. Heb 2 weken lang last gehad van wit slijm(volgens mij geen cervixslijm), wat nu sinds 2 dagen weer over is. Ik dacht, misschien heb ik deze maand mijn eisprong niet gevoeld. Maar na 2 testen, voor de zekerheid,(vorige week en vanmorgen) niet positief. Ik dacht dan maar een ovulatie test, die gaf 2 duidelijke strepen aan. Dus heb ik dan nu snel mijn ovulatie. Maar dat betekend dat ik dan nog 2 weken moet wachten voor mijn NOD? Word echt gek van dit piekeren....moet er ook niet te veel mee bezig zijn, maar als je niet weet wat je lichaam allemaal doet, word je gek!
    hopelijk hebben jullie hier iets van een antwoord op?

2. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik snap je gevoel helemaal... Je weet aan de ene kant dat het wel een jaartje kan duren voor dat alles normaal is, toch ga je je onbewust zorgen maken en wil je gewoon dat alles normaal is.. Zodat je weet waar je aan toe ben en wat je kunt verwachten: Succes ermee!!!

3. Alita

Alita Niet meer actief

Maar je hebt een ovutest gedaan?
    Je moet eigenlijk een opbouw zien op je testen...

Het enige wat je kunt doen is afwachten meid helaas....de eerste bloeding was natuurlijk iets minder omdat je lichaam nog moet wennen aan het stoppen met de pil het moet het nu allemaal zelf regelen...

4. Donna 24

Donna 24 Actief lid

Dec 1, 2009
    154
    0
    0
    bedankt voor jullie snelle reacties.
    Word er echt gek van, al die gedachtes enzo. Ik heb altijd gezegd: ik loop al vanaf hele jonge leeftijd te roepen dat ik kinderen wil. Werk in de kinderopvang, en bene cht gek op kinderen. Iedereen om me heen heeft inmiddels kinderen of zijn zwanger. Nu zul je zien, diegene die al heel lang roept, kan geen kinderen krijgen. Ik weet dat ik die gedachten uit mn hoofd moet halen, maarja das makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, en weet ook inderdaad dat het een jaar kan duren. Het is een kwestie van die knop omzetten.

5. Alita

Alita Niet meer actief

Nou we begrijpen je allemaal hoor maar het heeft zo weing zin en dat moet je beseffen.
    Om je nu iedere keer af te vragen "stel je voor"? wordt je niet gelukkiger van en dan gaat het nog allemaal hèèl lang duren voor je..

Ik heb toen wij begonnen aan onze dochter gedacht dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat ik niet vruchtbaar ben of mijn vriend, dat is realistisch denken, maar ik ging er toch gewoon vanuit dat wij zwanger konden worden.
    Ook heb ik er rekennig mee gehouden dat het normaal 1 jaar ongeveer duurt voordat je zwanger bent.

Geloof me geduld is niet mijn sterkste kant en nu we voor een tweede gaan wil ik ook het liefst dat het zo snel mogelijk gebeurt maar dat heb je zelf niet in de hand.

We moeten gewoon realistisch blijven, nuchter nadenken en eigenlijk niet zo kinderachtig zijn;) en het NU willen, niet?;)

Maar we begrijpen je helemaal maar meestal zie je ook hier op het forum, juist de maand dat je denkt "ach wat we zien het wel, we doen rustig aan, ik ga me er niet meer zo mee bezig houden"!
    wordt je zwanger!!!

Succes meid en laat het gebeuren!!!:D

6. Donna 24

Donna 24 Actief lid

Dec 1, 2009
    154
    0
    0
    Dankjewel voor je reactie. Way je typt weet ik eigenlijk allemaal wel. Maar moet gewoon afwachten, en me er vooral niet druk om maken. Hopelijk is het snel raak! EN ik ga het proberen los te laten.

7. Alita

Alita Niet meer actief

succes!!!

Share This Page