Hallo allemaal, voordat ik het zkh benader ben ik er benieuwd of deze klachten normaal zijn; Gevoel van menstruatiekrampen Buikpijn Heel erg moe Het gevoel dat ik uit elkaar gerekt word beneden. Wie o wie kan mijn ongerustheid wegnemen?
kwekkie: mssn zijn het indalingsweeen? als je twijfelt zou ik altijd bellen in ieder geval! ik denk dat een gyn/vk je beter gerust kan stellen dan wij...
Dat klinkt als indalingsweeen. Maar ik zou voor de zekerheid bellen. Zorgelijk is het volgens mij pas als het om de zoveel minuten is en niet afneemt. Ik heb die pijn met een kruikje verlicht Wel vervelend, ik had het wel later trouwens. Met 34 wk oid.
Ik had precies hetzelfde rond die weken.. Mijn vk zei gewoon even lekker onder de douche of in bad gaan of even een kruik of pittenzak tegenaan houden en als ze om de 10 minuten komen voor een uur lang dan moest ik gelijk bellen.. Hopelijk heb je hier iets aan Liefs
Dank je wel, hier heb ik zeker wat aan. Ik probeer nu ook tussen de middag door te slapen en merk echt dat ik moe ben, waarschijnlijk door pijn die ik ook onbewust voel.
Hier hetzelfde! Indalingsweeen verwacht ik hier niet aangezien meneer gewoon om het kwartier met z'n hoofd en dan met z'n billen omhoog ligt! Zou bij jou wel zo kunnen zijn hoor.. Heb je een kruik of pittenzak? Die heb ik er nu op. Misschien lekker in een warm bad. Dan zou het af moeten zwakken. Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen, die zijn daarvoor! Ik kan helaas niet in een warm bad aangezien hier een dreumesje rond wandelt. Papa is naar de voetbal maar zodra hij terug is, is dat het eerste wat ik doe!
Ja lang leven de kruik! Pffff wat een druk en spanning bij mijn bekken en schaam gebied zeg. Vannacht wel heel goed geslapen omdat ik zo vermoeid was door de pijn. Maar draait jouw beebs nog? De mijne ligt al twee weken met z'n hoofdje naar beneden.. en dat is nu ook goed te voelen.. Jij ook veel sterkte!
Ja dat is meestal bij een tweede, m'n eerste kindje was met 29 weken controle al ingedaald! Dan denk ik wel dat het indalingsweeen zijn bij jou maar houd het wel in de gaten, is het constant dat gevoel of komt het en gaat het?
Ik heb het sinds gister toch wel constant... en nu ook last van mijn rug. Ik merk ook dat ik bij kleine dingetjes doen al heel erg moe ben en moet gaan liggen. Snap er niks van.