Hallo allemaal! Ik heb een aantal weken geleden een curretage gehad omdat mijn kindje met 12 weken niet meer leefde. Na 5 weken werd ik weer voor het eerst ongesteld (22 juli) en ben direct weer begonnen met "klussen". Nu zit ik een paar dagen voor NOD en zit ik ontzettend te duimen dat ik misschien al weer zwanger ben. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Bij de zwangerschap voelde ik me namelijk moe en had ik ontzettend pijnlijke borsten. Is er iemand die dit ook had bij de eerste keer en bij een tweede zwangerschap niet? Kunnen de klachten van twee zwangerschappen heel anders zijn? Of juist eerst wel klachten en bij een andere zwangerschap! Ik zou graag jullie verhalen willen horen! Groetjes Kelly
Hoi, Ik ben ook gecurreteerd en daarna 1x ongi gehad en toen gelijk weer zwanger! Het kan heel goed, ik weet het niet heel goed meer, maar volgens mij waren mijn borsten minder pijnlijk en had ik geen obstipatie zoals bij de 1ste x. Twee zwangerschappen kunnen zeker heel verschillend zijn. De meeste kwaaltjes beginnen pas vanaf 6 weken, dus als je nu nog niets voelt kan dat heel goed. Ik ga voor je duimen!
Kijk dit soort berichten doet me echt goed! Je hangt zo vast op die eerste zwangerschap en vergelijkt alles. Dat is vervelend want bij de vorige zwangerschap teste ik al 4 dagen voor NOD positief. Vandaag ben ik weer 4 dagen voor NOD en dus vanmorgen gestest. Hartstikke negatief en ik direct in een dip. Ik denk nu zie je nou, neg. test, geen pijnlijke borsten. Maar eigenlijk zit ik maar te zeuren voor niks! Ben veel te eigenwijs en dus veel te vroeg met testen. En als ik dan ook nog eens lees dat bij andere dames twee zwangerschappen heel verschillend kunnen zijn krijg ik weer meer hoop! Terwijl mijn vriend bijna zeker weet dat ik weer zwanger ben want die zegt, je bent weer net zo chagrijnig als toen bij de eerste! hahahaha ontzettend snel aangebrand zegt hij en onuitstaanbaar! haha, had jij daar toevallig ook last van of iemand anders?