Ik heb na de geboorte van mijn dochter 2 jr geleden een pil geslikt die je combineren met borstvoeding (ben de naam even kwijt) Nu geef ik geen bv (zoonlief is 3 mnd) en slik ik weer de pil die ik normaal gesproken slikte. Alleen ben ik ongesteld geworden voor de stopweek. Dat heb ik nooit gehad. Heeft iemand daar ervaring mee? Betekend dat dat de pil te 'licht' kan zijn? (ik slik de mycroganon)
Je hebt toen hoogstwaarschijnlijk de Cerazette gebruikt... da's nl de enige pil die "mag" bij BV. Mbt je vraag over ongesteld voor de stopweek... is dit de eerste pilstrip na je bevalling? Het kan nl zijn dat je lijf gewoon weer even moet wennen aan de hormonen van de pil. Het hoeft niet direct te betekenen dat hij te licht is. Houd het even in de gaten. Slik wel gewoon je pilstrip af en kijk dan ook even aan of je ongesteld wordt of niet. Ik moet zeggen dat ik geen stopweken inlas.. maar ook mijn lijf is nogal in de hobbel door een afgebroken zwangerschap rond 20 weken. Dus ik was in juli wel begonnen met de pil (goedkope variant Microgynon) en gewoon steeds doorgeslikt, daarna drie maanden geleden overgegaan op de officiele Microgynon en sinds die tijd steeds gedurende de pilstrip al ongesteld. Dus heb nu twee weken terug toch maar een stopweek ingelast... en ben benieuwd of mijn lijf het nu wel goed oppakt.