Ook menstruatie gevoel borsten zijn alleen gevoelig als ik erin knijp of prik. Tepels zelfde verhaal. Maar ik denk wel dat ik ongesteld word want ik heb diarree vandaag en dat heb ik altijd als ik ongesteld word
@knuff, nee, nog geen test gedaan, maar wel alvast een banner aangemaakt. Misschien brengt het geluk! Ik heb een tijdje met mijzelf de afspraak gemaakt om morgenochtend te testen. Spannend spannend spannend!!!!!!!!
Ik vroeg mij dit dus ook af. Vanaf cyclusdag 23 heb ik flinke menstruatiekrampen. Ik heb normaal een cyclus van 26/27 dagen en dit is niet kenmerkend voor mijn gebruikelijke pms klachten. Ik zit nu op dag 25 en ik heb er nu ook een trekkend gevoel in mijn lies bij gekregen, niet fijn allemaal. Gisterenavond een test gedaan, maar die was spierwit. Bij 2 van de 3 zwangerschappen deed ik een test op de dag dat ik opstond met flinke menstruatiekrampen, maar waarbij in de loop van de dag de menstruatie zelf uitbleef (normale volgde dat elkaar snel op). Toen was gelijk een flinke streep zichtbaar. Ik weet niet meer op welke cyclusdag dat was. Bij de middelste zwangerschap verliep het begin totaal anders .
Dus bij jou is het ook nog spannend Myo. Ik blijf ook een menstuatie achtige pijn houden. Ik heb me voorgenomen om zondag pas te testen als dat nog nodig is....
Yep ik had dat. Dacht echt dat ik ongesteld zou worden en heb mede daardoor 'pas' op NOD getest (meestal ben ik van het vroege testen ). Wil jullie geen (valse) hoop geven natuurlijk maarja... het kan!
Helaas helaas, niets Tenminste, één streepje te weinig. Banner maar weggehaald, mocht niet baten, haha. Nu wachten op mijn ongesteldheid, dan weet ik gelijk de lengte van mijn cyclus. Op naar ronde 2!
Wat jammer dames. Hier zit het er ook aan te komen hoor. Ik ben geen expert verder, maar toevallig kan ik we goed voelen aan mijn baarmoedermond wanneer ik ongesteld moet worden, dan wordt hij zacht. En dat was vanochtend het geval. Vervelend dat er zo'n lange aanloop is. Ik ben ook altijd minimaal 8 dagen ongesteld, dus dat is veel (p)ms ellende in 1 maand.
Stom meisjes... wij gaan 1 maand overslaan om sowieso de december maand te laten voor wat het is. Ronde 2 komt voor mij volgende maand pas.
@myo: meen je dat? Ongeveer hetzelfde als rond de eisprong? @viola: wij gaan wel voor de December. Toevallig heeft een collega een december kindje (is nu 5) en die vind het altijd fantastisch dat er rond haar verjaardag overal lichtjes en kerstbomen zijn. Dat vind ik wel wat hebben Januari is altijd een beetje een sombere maand zo midden in de winter.
Ahh wat jammer dames! Voila ik was zo overtuigd bij jou! Jeetje. Hoop gauw! Ik heb negatief getest. Maar ja nod is pas maandag. Dus misschien te vroeg getest
Heb het hele topic in chronologische volgorde gelezen, zit nl in hetzelfde schuitje en kan me niet herinneren of ik bij mijn zwangerschappen ook zo'n pittige menstruatiepijn vooraf had (nu wel maandelijks ca. een week voor mijn ongi, maar ik twijfel steeds of ik het bij een eventuele zwangerschap niet ook zou voelen). Jammer dat er nog geen goed nieuws is voor jullie ik wens iedereen vlot een goede zwangerschap! Enne, 'rondes' overslaan w.b. de uitgerekende datum lijkt me echt zonde, hoor! Je bent allang blij als het gelukt is, en voor elke datum/periode is wel wat te zeggen!
Haha is ook zo ros84. Ik heb het er vandaag met mn man over gehad en we gaan er toch ook voor deze maand. We willen het te graag om een maand over te slaan zo zonde als er aankomende maand een kleintje zou kunnen komen en wij de kans niet grijpen!
Dames mijn nod is de 17e en heb echt hevige menstruatiekrampen. Zo hevig dat ik soms krom ga ervan. Het kan toch niet zo zijn dat het een innesteling is of wat dan ook?