Menstruatiegevoel rond 10 dpo en zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Voila, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    *breekt even in* ik was op 7 januari uitgerekend, maar ben 17 december bevallen (2014) een maand overslaan heeft niet altijd nut. Succes dames!

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    even een update, in mijn geval dus tóch een dikke, vette positieve test! de menstruatiepijn heb ik nog steeds regelmatig, vorige week ook bruinverlies gehad, maar de testen zijn mooi opgelopen. Dus het kán! :D

Little85pooh vindt dit leuk.
  3. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Ik zit met dezelfde klachten. Heb een topic geopend waar helaas niemand op reageert.. ik heb ook klachten die lijken op menstruatie, maar had vorige week een bloeding en mijn NOD is morgen. Gisteren een test gedaan. Maar negatief.. maak ik nog kans?

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Hoi Mamamd, wat vervelend dat er niemand heeft gereageerd, en hier nu ook niet.. (ik ben een tijdje niet op het forum geweest)..
    met 2 dagen voor je NOD een negatieve test kán het zijn dat je op of na je NOD een positieve te zien krijgt, dat verschilt per persoon..

5. Smanilies

Smanilies Actief lid

30 dec 2015
    243
    0
    0
    Hallo :)

Ik herken je symptomen, misselijk, gevoelige borsten, krampen in de buik, rommelige darmen, veel hoofdpijn. Bij mijn eerste keer dat ik zwanger werd kon ik het pas merken na mijn nod. En nu moet ik elke maand afwachten want ik weet niet van te voren of dat ik zwanger ben of dat ik ongesteld moet worden. Je lichaam kan je ook zo aan het twijfelen brengen :p

6. Clur26

Clur26 Niet meer actief

:p

Zo dachten wij een jaar geleden ook.. gewoon doen, als het raak is ben je net zo blij. Welke maand dan ook. En ja hooor ik was 2e kerstdag 2015 uitgerekend haha. Uiteindelijk is zoonlief de 21e geboren. Hij is kerngezond dat vind ik het allerbelangrijkste. Succes!

Ojaa trouwens. . Ik had ook het idee dat ik ongi ging worden (had ook menstruatie kramp).. maar nee was echt zwanger!

Deel Deze Pagina