Menstruatiegevoel voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mime29, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Normaal heb ik altijd wel 2 a 3 dagen voor nod last van wat menstruatiegevoel en bruinverlies, en dan word ik ongesteld. Nu in deze ronde had ik al een week voor nod menstruatiekrampen, en nu nog steeds. Zondag 2 september is mijn nod. Dat menstruatiegevoel is wel minder als bij menstruatie, maar komt heel de dag met vlagen opzetten. Tot nu toe geen bruinverlies.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het van innesteling kunnen zijn?

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Had ik vorige ronde ook... was zwanger helaas een vroege miskraam geworden. De menstruatiegevoelens waren toen ook weg.
    Op naar rond 38 voor mij :p

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    moeilijk te zeggen meid.. het zou kunnen maar het kan ook iets anders zijn... ik hoop natuurlijk van wel, succes met het afwachten en hopelijk heb je straks een mooie positieve test!

4. linn23

linn23 Lid

7 jun 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan er helaas geen antwoordt op geven maar ik heb wel ongeveer het zelfde. Aantal dagen naar mijn eisprong soort van menstruatie gevoel gekregen met vlagen. Toen ook met krampen net alsof ik ging menstrueren of eigenlijk gezegd al was maar dat werd minder. Nu nog steeds het gevoel maar niet met steken meer drukkend wel een link met menstruatiegevoel.

Ook zondag is mijn NOD, Ik vind het wel apart....

Succes meid

5. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @linn23: ohhh dan lopen wij precies gelijk! En met dezelfde "klachten"... ik ben benieuwd! Hou me op de hoogte ;)!
    Jij ook succes

6. Cinniej

Cinniej Niet meer actief

Ik heb daar dus ook enorm veel last van. De hele dag door van die krampen in mijn onderbuik. Echt een vervelend gevoel.

Toevallig is zondag ook mijn nod.

7. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cinniej: jij ook al!! 3 lotgenoten bij elkaar... hahaha. Ik ben benieuwd voor ons!

Hier nog steeds dat menstruatiegevoel... pfff word er gek van.... Maar nog steeds geen bruinverlies. Hebben jullie daar normaal ook last van voor je menstruatie?

8. Cinniej

Cinniej Niet meer actief

Ik heb ook geen bruinverlies. En die krampen die ik nu heb heb ik normaal pas als ik al een dag ongesteld ben. Pff het voelt niet fijn. Gister aaf een test gedaan van clear blue. Zo een plus test. Heel vaag was er een plus te zien. Man lief zag hem ook duidelijk. Vanmorgen ook weer gedaan en daar geen resultaat op van een plus. Wat een onzekerheid.

Hopen op een goed resultaat voor ons drieen. Wel toevallig alle drie zondag en dan ook nog de zelfde klachten.

9. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cinniej, heb je normaal wel last van bruinverlies dan?
    Inderdaad erg toevallig alle drie zondag en dezelfde klachten.
    Maar een vage plus test geeft wel hoop toch?!
    Ik hoop op een positieve test voor ons alle drie! Eindelijk.... pfff zit al in ronde 16, en jullie?

10. Cinniej

Cinniej Niet meer actief

Bruinverlies alleen de eerste dag van me ongesteldheid. En ook de laatste dag. Tussendoor nooit. Ik zit pas in ronde 2 das heel wat korter dan jij. Hoop op een positief weekend hihi.

11. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    We houden elkaar op de hoogte! ;)

12. Cinniej

Cinniej Niet meer actief

Dat doen we zeker. Wanneer ga je een testje wagen. En van wel merk neem jij altijd.

13. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd de 2 voor 5 euro van Kruitvat. Die blijken erg gevoelig te zijn en heel betrouwbaar. En ze zijn nog goedkoop ook, anders wordt het steeds een duur grapje! ;) Zeker omdat ik altijd erg ongeduldig ben en veel te vroeg (en een paar keer per maand dus) test... hihi. Nu voel ik me anders, en ik ga mezelf tegenhouden om eerder te testen... dus dat wordt gewoon op zondag! En jij?

14. linn23

linn23 Lid

7 jun 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om nog even op de berichten terug te komen.

Normaal gesproken geen krampen voor NOD. Mijn Eisprong is altijd er gevoelig en daar heb ik wel veel last van maar omdat ik nu met IUI bezig ben weet ik zeker dat het niet van mijn eisprong komt omdat het paar dagen later is opgekomen.

Normaal gesproken nemen dus alle klachten af een week voor NOD. Maar het houd aan zere borsten aan de onderkant, Raar drukkend gevoel onder in de buik....

Echt Spannend hoor!!

Ik denk dat dat ik Maandag pas een testje waar als mijn menstruatie niet is begonnen zondag.

Pfff heb meer zenuwen dan andere keren....

15. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cinniej: en meis, heb je nog een testje durven wagen omdat de vorige een licht plusje gaf? Ben benieuwd!

@linn23: bij jou nog ontwikkelingen?

Hier dubbel gevoel. Bruinverlies nog steeds niet aanwezig, dus een goed teken. Maar dat menstruatiegevoel he... pffff het blijft maar. Ohhh wat een zenuwen. Ik ook meer dan andere keren!!! Nog 3 daagjes....

16. linn23

linn23 Lid

7 jun 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    ;)Goedemorgen meiden,

Ooooo dat is toch positief mime geen bruinverlies?

Helaas niet veel veranderd hier alhoewel ik wel denk dat mijn menstruatie er aan gaat komen.

Ik kom slecht in slaap maar volgens mij komt dit alleen maar op dat ik lig te piekeren en dingen zoek wat misschien anders is dan de vorrige maanden.

Ik ga voor jullie duimen meiden!!!

P.s. ik hoop dat ik het red tot maandag wachten ;)

17. Cinniej

Cinniej Niet meer actief

@mime29: vanmorgen toch een testje gedaan van kruidvat 2v5 en deze was negatief. Was wel een teeleurstelling na die wazige plus test. Maar nog steeds geen menstruatie te bekennen en ook nog steeds die vreselijke krampen en dat gwn de hele dag door. Wat ik normaal pas heb als ik al ongesteld ben. Eetlust is ook stuk minder en misselijk bij alles wat ik eet. We wachten rustig af hihi. Trouwens sinds gister pijn op me buik. Net 3 cm van me navel en dan schuin naar beneden. Doet al zeer als ik er over heen wrijf.

Genoeg over mij hihi. Hoe gaat het bij jou. Jij al een testje durven wagen. Ben benieuwd.

18. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja net een testje gedaan... Negatief ;-( ohhhhh pffff toch maar weer wachten tot zondag...

19. Cinniej

Cinniej Niet meer actief

Oooh wat balen zeg. Pfff hoop voor ons dat het snel zondag is hihi. Maar we zijn ook wel wat vroeg met testen of niet.
    Hoe voel je je.

20. linn23

linn23 Lid

7 jun 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooooo jullie zijn vroeg met testen ;)..

Kan natuurlijk nog alle kanten op maar begrijp best hoe eerder hoe beter zo´n postieve test!!

Pfff hier flinke steken af en toen links en rechts, ben bang dat dat niet positief is :cool:....

Deel Deze Pagina