Hi meiden, Wie zijn vriend/man heeft ook een hoge functie op werk? En hoe gaan jullie daar mee om? Het brengt zeker wat voordelen met zich mee, maar ook nadelen. Mijn vriend heeft recentelijk een promotie gemaakt op werk waardoor hij nu nog meer op reis is dan voorheen. Hij is elke week standaard een of twee nachten weg of soms meer. Deze maand is hij met mijn vruchtbare dagen weg, maar heb dus geen idee hoe dat volgende maand gaat lopen. Laat staan de aankomende maanden? Heeft er iemand ervaring? En hoe gaan jullie daarmee om? Tips zijn welkom Xx suuz.
Eeen man die vrachtwagenchauffeur is, een man in het leger,een man in de visserij etc etc. Allemaal mannen die ook voor langere tijd afwezig kunnen zijn. Dit is niet alleen voorbehouden aan mannen met een hoge functie
Hier ook een man met een hoge functie, soms erg lastig. Maar goed,ik eet er goed van zal ik maar zeggen Maar af en toe wel vervelend omdat je nooit weet waar je aan toe bent. Die van mij belt gerust om 17.15 dat hij er toch niet is om 18 uur, maar 21 uur, en dat hij dan nog even gaat sporten. Maar ja, zo was het altijd al, ik ben niet anders gewend.
Hier een internationaal vrachtwagenchauffeur, dus geen hoge functie.. Maar wel doordeweeks van huis! En bevalt hier prima. Lekker naar elkaar uitkijken elke week..
@nynke, helemaal gelijk... Niet aan gedacht. Stom van mij.. Word zo op de feiten gedrukt door mensen om mij heen die vragen of ik mijn vriend nog wel eens zie.. Maar misschien zijn er nu dus wel meer tips
Hey, mijn man moet ook relatief vaak naar het buitenland. We zijn pas net bezig (nu 2e ronde), maar ik ben aan het temperaturen en heb ovulatie testjes besteld om mijn eisprong goed te kunnen bepalen zodat we iig een idee hebben van wanneer we zouden moeten klussen, ook als we eigenlijk heel moe zijn en als hij eventueel kan kiezen om een dag eerder of later weg te gaan kan hij daar rekening mee houden. Veel succes!
Ja, vooral de vruchtbare dagen en hoe dat te "plannen".. Beetje nieuw voor mij het plannen omdat hij veel weg is.
chebu TS, ik denk dat zoiets niet te plannen valt. Je ei kan je niet tegenhouden. Misschien dat je partner rond die dagen kan proberen om afspraken te verschuiven?
@ts, als je cyclus regelmatig is weet je al wel wanneer je volgende vruchtbare dagen zijn. Dan kan hij daar rekening mee houden. Of het secretariaat bellen en een afspraak plannen met je eigen man, zo is mijn oudste ook verwekt
@chebu hahaha . Ik mis de vind ik leuk knop. @hope faith ei is inderdaad niet echt te plannen. Maar merkte aan mijzelf dat ik er van baal dat we nu niet kunnen klussen.
Hier hetzelfde, ook hogere functie maar dat doet er niet toe, meer omdat hij bij defensie werkt. De maand dat zoontje is verwekt kon volgens mij nooit raak zijn, maar het is toch gelukt. Nu was het bij ons meer de pil in de prullenbak en we zien wel, achteraf was mijn ei al op dag 9 of 10, maar waren er niet zo mee bezig. Denk dat dat beter werkt, anders frustreert het alleen maar en geen van jullie kan er iets mee..... Succes! Werkt hij' gewoon' voor een bedrijf?!
Hier ook, maar man is daarentegen heel vaak thuis Dat probleem van een man onderweg hebben we dus niet. Ik zou ook proberen goed te plannen, zeker als jullie bezig zijn voor een kleintje. En je hebt het geluk met een regelmatige cyclus.
Die van mij is ook vaak thuis.. Maar ik zou zo vaak mogelijk het gezellig proberen te maken rondom je vruchtbare periode, als je geluk hebt kan het wel 3 tot 5 dagen in leven blijven (de zaadjes)