Menstruatiegevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bodille1988, 7 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodille1988

Bodille1988 Actief lid

14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal,

In februari heb ik een missed abortion gehad en ik ben morgen 18 weken zwanger. Ik vind het soms moeilijk om vertrouwen te hebben in mijn eigen lichaam en ik heb er nu weer een dingetje bij. Ik voel regelmatig een soort ongesteldheidsgevoel, vooral als ik last heb van mn darmen. Dan ineens voel ik zo een soort gevoel. Ik kan het niet echt onwijs omschrijven behalve dat ik het zo ervaar. Wie heeft hier ook ervaring mee gehad of wie weet wat dit kan zijn? Ik ben steeds zo bang dat het iets verkeerds is. Mn buik groeit nu een beetje. Maar ook niet heel erg groot. Je ziet het wel nu. Maar meer als je het weet. Anders is het een twijfel. Zal het wel/niet?! Eigenlijk hierbij dus ook een vraag. Hoort dat? Ik ben lang en slank. Dat is misschien ook wel handig om erbij te zeggen.

Groetjes van Bo

2. roever

roever Niet meer actief

Ahwww ja alles maakt je onzeker he!

Nou, helemaal geruststellen kan ik niet..
    Maar wel heb ik ook geregeld van die krampen... en vooral als ik weer eens niet naar wc kan.
    Obstipatie bezorgt dus ook die rotkrampen!

Ondertussen verwachten we na een eerste missed abortion over enkele weekjes ons derde kindje ;)

3. Cynthiia

Cynthiia Lid

11 feb 2019
    22
    80
    13
    Vrouw
    Snap heel goed dat het je onzeker maakt!
    Ik herken het gevoel wel. Ik had ook regelmatig last van een ongesteldheid gevoel en maakte me dan ook zorgen.
    Waarschijnlijk heeft het te maken met de groei van je baarmoeder.
    Ik ben nu 32 weken zwanger dus bij mij was het geen slecht teken.

En over je buik ik begon bij 18 weken ook pas een buikje te krijgen en toen was het ook nog niet gelijk duidelijk dat het kwam omdat ik zwanger ben ;)

4. Bodille1988

Bodille1988 Actief lid

14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Bedankt voor je fijne reactie. Stom hè, ik maak me zo druk om alles. Maar ben blij dat je dit zegt!

5. Bodille1988

Bodille1988 Actief lid

14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Wat fijn om te horen dat jullie je 3e kindje verwachten. Geweldig!
    En toch goed om herkenning te lezen, ondanks dat het vervelend is....
    Hoe oud zijn je andere kids?

Deel Deze Pagina