rug/bekkenpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wies31, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Hey,

Ik heb in mijn vorige zwangerschap last gehad van mijn bekken, ook bij een fysio gezeten enzo, en na de zwangerschap heb ik hier af en toe nog eens last van gehad.
    nu heb ik sinds 2 dagen weer last van mijn onderrug, en best hevig, echt flinke steken en zeurend gevoel constant. het is ook echt mijn bekken weer denk ik, heel laag in de rug en mijn billen ook, vooral aan 1 kant, en aan de buitenkant.
    wij zijn ook bezig voor een 2e kindje, en ik zit nu op 9 dagen na mijn eisprong, dus moet nog een aantal dagen voor mijn nod.
    nu is natuurlijk de vraag of dit ook een symptoom kan zijn van een (heel) prille zwangerschap, zeker omdat ik daar eerder last van heb gehad in de zwangerschap. hopelijk hoopvolle reacties van vrouwen die dit herkennen! ;) alvast bedankt!

liefs wies

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    niemand?
    heb vandaag toch getest, want blijft aanhouden, en kreeg ook een apart drukkend gevoel in mijn onderbuik toen ik gister op bed lag. helaas was de test negatief, hopelijk te vroeg, want zit nu nog mar op 10m dpo. hopelijk toch nog reacties....

Deel Deze Pagina