Ik keek net even op de website van menstruatiekaleder.net en daar staat het volgende: WE HEBBEN ONZE WEBSITE GESLOTEN OP 27 JUNI 2011. BINNENKORT ZIJN WE TERUG MET EEN VERNIEUWDE VERSIE. Ik dacht dat ze helemaal gingen stoppen, omdat het te duur werd?
Waaaaw zou super zijn, vond hem geweldig!!! FF is voor mij geen optie omdat ik met tempen niet bezig ben. Dan moet ik regelmatig eens gaan kijken of ze terug zijn.
We hebben nieuws voor jullie! In de eerste week van augustus geven we aan een kleine groep de kans onze vernieuwde applicatie te testen. In de tweede week kunnen jullie allemaal zelf weer aan de slag. In eerste instantie zijn alleen de oude kalendergegevens weer op te vragen. Er kunnen geen nieuwe gegevens op de kalender geplaatst worden. Dit staat op de planning voor begin september. Bron: Menstruatiekalender / Vruchtbaarheidskalender / Zwangerschapskalender / Anticonceptiekalender
Dat is fijn. Zeker nu ik zwanger ben. De laatste keer dat ik mijn gegevens in heb gevuld had ik net positief getest. Ik zou het dan ook echt super leuk vinden om mijn zwangerschap in te kunnen vullen in menstruatiekalender! Ben erg benieuwd naar de nieuwe versie.
De oude gegevens staan er ook weer in... Maar erg praktisch vind ik hem niet... De oude versie was fijner...
Ik heb me weer aangemeld en kreeg een melding dat ik op een wachtlijst stond ofzo... heb ze gemaild maar nog geen reactie gekregen. @ SuusjeLove, hoe ben jij erin gekomen weer ?
Hoi Meiden, Zat even jullie berichten te lezen en werd nieuwschierig naar deze site door jullie positieve berichten. Ik zit zelf nu op deze site https://www.ob-tampons.nl daar heb je ook een gratis menstruatiekalender. Ben er tot nu toe erg tevreden mee,maar heb me ook aangemeld bij jullie site. Ben op de wachtlijst gezet. Benieuwd hoelang dat duurt, en of hij beter is dan de site waar ik nu zit. Groetjes Jane.
Nee ik vind het ook alles behalve fijn... Hij is te groot, past niet in beeld waardoor je naar beneden moet scrollen. Invoeren van gegevens is niet echt fijn..
Nee idd, bij de vorige was het gewoon klikken op leuke plaatjes.. en hier moet je alles apart gaan opzoeken wat je hebt ingevoerd.. kan mijn gegevens ook niet terugvinden tot nu toe trouwens.. *ow ik heb ze al
Ook de info van mijn lichaam klopt niet echt.. Heb gisteren alles opnieuw ingevoerd en nou het plaatje klopt niet en er staat dat ik een te hoog vet percentage had... Maar dat heb ik echt NIET.....
Haha daar zat ik net ook naar te kijken.. dat plaatje wat erbij staat van die vrouw.. dat lijkt wel 3 keer mezelf, zo dik! Net ook menstruatie verkeerd ingevuld, en nog steeds op zoek naar de knop om dat weer te verwijderen.. Het zal ook wel even wennen zijn denk ik...
Hij doet het weer Ik hou nu al een aantal maanden mijn temp bij op fertilityfriend maar die vind ik echt niet fijn werken ook omdat alles in het engels is Weet iemand misschien hoe lang de wachtrij duurt op menstruatiekalender ??? Liefs Kim
Wat fijn dat ze er weer zijn! Maar ik krijg geen kalender te zien hoor. Ik klik linksonder op kalender en dan op maand of week of dag, maar er komt niks in beeld. Wat doe ik verkeerd? Of moet ik eerst iets invoeren?