hoii hij doet het nog steeds niet... ik heb me opnieuw aangemeld..nou vroeg ik me af of je je account ook moet activeren via de mail?? ik krijg namelijk niks via de mail binnen.. maar hij geeft aan dat dat ik een verkeerde emailadres heb/foute code of nog niet geacctiveerd is.. beetje raar allemaal.. liefs
Hier kreeg ik een mail dat ik mijn account moest activeren, een dag nadat een van de meiden hier mij ook aan had gemeld. In die mail stond een link, die aanklikken, en vervolgens deed ie het. Zou goed kunnen dat dat mailtje tussen de spam komt te staan, dus alle mappen even checken.
Ah nu toch eindelijk mailtje gehad weet alleen niet hoe ik mn cyclus goed kan laten zien op de kalender. Kan mn eerste dag menstruatie laten zien maar thats it. Oja en de lengte van mn cyclus. Hij laat mn vruchtbare dagen niet zien
Als je op de wachtlijst staat kan je je emailadres naar mijn sturen in een PB dan kan ik je aanmelden.
Je kan bij Menu > Zwanger worden, ook je temp invullen, en je ovulatietestjes, en of je je eisprong hebt gevoeld etc.
Slunae, dan vul ik mn temp wel in kan 3dagen alleen niet invullen (vergeten te tempen) dus hoop dat t overzicht nog beetje werkt aant einde van mn cyclus. Had wel verwacht dat op kalender je vruchtbare dagen zouden staan maar dat moet je dus allemaal zelf invullen. Dankje voor je hulp
De vruchtbare dagen kan hij pas van te voren laten zien als de 'computer' een idee heeft van hoe je cyclus in elkaar zit. Als je hem dus invult de komende tijd heeft hij pas punten om je cyclus op te baseren, dus dat komt wel goed hoor!
hier nog niks gekregen.. ook niet in mijn spammap ofzo... weet iemand wat het emailadres is waar de bevestiging mee wordt verstuurd??? )is makkelijker zoeken als ik het over het hoofd heb gezien)
wie o wie wil mij helpen om voorrang te geven om op menstruatiekalender.net. lees dat de meeste (bijna iedereen) erg positief hierover is.