Ineens weinig ongesteld?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Coco27, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Hallo meiden!
    Herkennen jullie dit:
    Wij hebben afgelopen maand geklust voor een beebje ;) En ik dacht echt dat ik me zwanger voelde... steken in mn onderbuik, rommelende darmen en jeukend gezicht.. (bij de vorige keer was ik ook in 1 maand zwanger)
    Mijn nod was afgelopen donderdag, 6 okt. En omdat ik zo een gevoel had van ik ben zwanger, baalde ik behoorlijk toen ik donderdag ochtend een negatieve test had. En begon ook bloedverlies. Ongesteld dus :x
    Mijn normale ongesteld ziet er zo uit:
    Eerste 2 dagen weinig bloedverlies,
    Dag 3, 4 (& 5) behoorlijk veel verlies
    Dag 6 & 7 weinig verlies.
    Nu donderdag dus bloedverlies gehad, maar weinig. Zoals normaal dus. Alleen de afgelopen dagen waren ook heeeeeeeel weinig. Ik had een mini ob in, en die kon ik een hele dag inhouden. En nu is het al afgelopen het bloedverlies. Het is dus binnen 3,5 dag afgelopen met ongi.... Ik heb zoiets van wat is dit nou.....
    Heb nu wel weer slijmverlies.

Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Of is m'n lichaam met mij een spelletje aan het spelen? :D Of is het gewoon niks... Of toch zwanger?!

Liefsss!!

2. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, geen idee! Ik zou morgenochtend nog een testje doen, dan weet je het zeker.... Spannend hoor! :)

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik zou ook nog een testje doen morgen! Bij beide zwangerschappen ben ik 'gewoon' ongesteld geworden. Eerste keer dus onverwacht 4 weken verder dan gedacht bij de echo en de tweede keer had ik nadat ik geen bloedverlies meer had een test gedaan en die was ook positief.

4. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    ik ben geen zwanger expert, wacht zelf ook nog op de eerst, wel kan ik je vertellen dat mijn ongesteldheid de laatste maanden erg terug is gedrongen, tot zelfs maar 2 a 3 dagen bloedverlies...

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    hier vorige maand ook een hele rare menstruatie gehad...ten eerst heel weinig...geen enkele kramp of buikpijn (normaal doodziek van de buikpijn) en geen stolsols...wel licht posi getest voor nod....ben er vanuit gegaan dat het een vmk is/was...a.s vrijdag weer noddag dus ben benieuwd wat het gaat worden...of toch zwanger of toch vorige maand een vmk gehad met rare ongie dan wellis waar.

Vervelend he als je ongie ineens zo anders is dan anders.

6. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

@ Coco27
    Ik zou sowieso nog een keer testen. Wil je niet blij maken, maar vriendin van me heeft precies het zelfde gehad. Was innestelingsbloeding. Dus wie weet ben je toch zwanger.
    Succes

7. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Maar innestellingsbloeding gebeurd toch voor je nod?!
    Gister middag had ik dus weer slijmverlies. En gister avond weer paar druppels bloed met zeurend gevoel in onderbuik (eerder deze dagen nog niet gehad) en nu ook weer licht rood met afvegen en nu iets meer zeurend gevoel & rugpijn... Hoe vaag is dit haha ;)
    Ik ga denk morgen ofzo nog een x testen.
    Xxx

8. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ik heb sinds ik gestopt bent met de pil ook lichte bijna niet noemenswaardige menstruaties van gem 2 dagen.
    Bij mij was het (helaas) dus geen zwangerschap

Deel Deze Pagina