ik heb het net ook ingevuld en volgens dit programma is mijn kans om zwanger te raken 0% vanwege mn overgewicht.... bedoelen ze nou dat ik vandaag geen kans heb om in het algemeen geen kans? Want ik ben met dit gewicht toch echt al moeder geworden hoor>!> verder een fijne site denk ik, net begonnen met temperaturen dus....
Hallo dames, ben nieuw hier en zag dat het hier over de menstruatiekalender gaat. Ik heb me vorig jaar ook ingeschreven, en het is inderdaad een hele handige tool, mits je eerst álle moeite hebt gedaan de kalender in te vullen. (Way back in time!) De knop "overtijd" heb ik aangevraagd....omdat ik blijkbaar niet verder dan dat kom blijkbaar Maar ook wel zo handig voor de computer want die gaf constant aan dat er een fout was opgetreden...omdat ik m'n menstruatie niet had op de uitgerekende datum... raakt er toch nog iets in de war...behalve/naast mijn cyclus (?) Nu zit ik midden in een eisprong...mijn lichaam kennende, een giga pijnlijke ervaring. Maar vannacht nog geklust dus hopelijk pakt het deze maand wél. Wij zitten in onze 15e ronde, en ik hoop ook eens een andere banner aan te maken dan deze. Liefs, deb
Voor tata: je kan in je instellingen ingeven welke menstruatiecycli worden meegenomen bij de voorspellingen... dus je kan bijvoorbeeld zeggen dat hij alleen het laatste menstruatiejaar moet gebruiken om de gemiddelden te berekenen! Voor mamavan1: lees de handleiding, er is een uitgebreid boek dat je kan downloaden van de site!
Nou, ik heb net een cylcus voor het eerst getempt en op dag 20 had ik een eisprong volgens FF, maar menstruatiekalender zegt dat de eisprong bij mij op dag 10 was, wat helemaal niet klopt, omdat ik en toen geen tempstijging had en omdat ik een cyclus heb van 33 dagen. De berekingen kloppen voor geen meter, groot minpunt van de menstruatiekalender!
IK gebruik hem ook al even. Alleen vergeet ik altijd de helft in te vullen en daardoor klopt het totaal niet. vind die vragen of sex ook wel vergaand. Ochja, wie weet heb ik hem wel helemaal niet meer nodig. (ben 6 dagen overtijd)
Bij wijzig instellingen kun je aanvinken hoe je wilt dat de kaldner je vruchtbare dagen en dus de berekening van je eisprong uitrekent. Standaard staat deze op "vruchtbare dagen beginnen 3 dagen voor de eisprong". Je kunt deze ook zetten op: " vruchtbare dagen voorspellen volgens de temperatuur methode. En nog wat andere dingen. Je kunt ook zelf aangeven hoelang je cyclus is. Anders maakt het programma zelf een berekening en neemt hij dus inderdaad het gemiddelde.
Staat bij mij ingesteld op vruchtbare dagen voorspellen volgens de temperatuur methode. Site maakt dus gewoon de verkeerde berekening.
Ik gebruik hem ook al een tijdje, en ik vind het heel erg gemakkelijk! Alleen ik vind het laden soms te lang duren. Dat is een groot minpunt, maar verder hou ik alles bij daarin! Ik gebruik het als een menstruatiekalender, maar ook als een gewone kalender! Echt een aanrader ook.
Heb hem ook gebruikt, vond het wel handig, maar wel een tikkeltje overdreven idd als het gaat om wel standje, masturbatie etc... Maargoed, voor het overzicht vond ik het wel handig!
Grappig! Heb net een kalender aangemaakt... dit werkt voor mij beter dan een agenda. In mijn agenda kan iedereen kijken, vaak denk ik dan 'dat kan ik wel onthouden' ja ja, tot twee maanden terug wel ja FF was ook super, maar mijn engels laat te wensen over! Ben erg benieuwd of dit meer inzicht gaat geven in mijn cylcus.
Deze site heeft op de dag nauwkeurig mijn ongi voorspeld en ik ben onregelmatig. Kijken of het volgende maand ook lukt. Of niet!
ik vind hem wel erg handig..alleen als ik mijn temp erbij invul dat raakt mijn cyclus helemaal in de war Dus das wel een nadeel...dus dat vul ik niet meer in
Ik gebruik hem nu ook 2 maanden en ben er erg over te spreken! Hij berekent precies goed wanneer mn ei komt en wanneer dus mijn vruchtbare dagen zijn. (dit weet ik door ovutests) Ook mijn NOD klopt precies, dus ik vind het prima werken. Wat betreft die plaatjes enzo van standje, ik vind het wel leuk! En als je ze niet leuk vindt, kies je toch gewoon geen plaatje.