Zou het dan toch? Wie o Wie kan helpen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aardbeitje7, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Ik heb iets heel raars..Ik ben anderhalve week geleden ongesteld geworden een weekje te vroeg, veel pijn gehad zoals elke maand het verliep gewoon normaal , behalve dat het een week te vroeg was, nu heb ik afgelopen 3 dagen al 2x gehad dat ik veel vochtverlies heb echt heel veel dat zelfs mijn broek nat word het is heel waterig en heeft verder geen geur of kleur. Wat kan dit zijn?

Ps heb ook slijmerige afscheiding beetje troebel wit taai rekbaar slijm

2. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    heb je niet weer een vroeg ei? Misschien een ovutestje proberen? Klinkt als vruchtbaar slijm.

3. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Kun je je ei gelijk de week na je menstruate hebben? Verlies net ook een wit slijm propje (sorry voor de onsmakelijke tekst)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Anderhalve week geleden ongesteld.

Nu waterige afscheiding.Kan zijn dat het nu gauw verandert in echt vruchtbaar slijm.

Ik denk ook dat je eisprong nu nadert.

Gemiddeld vindt een eisprong twee weken na de menstruatie plaats, dus het zou erg goed kunnen dat binnen nu en een aantal dagen de eisprong plaats gaat vinden. Dan zit je immers ook al weer zo'n twee weekjes na je ongi?

Ik zou zeggen: flink klussen!

Als je het niet vertrouwt, zou je een zwangerschapstest kunnen doen, maar dan liever niet de KV 2 voor 5 euro, want hoe bizar ook, heb hier al vaker gelezen dat ze op een eisprong kunnen reageren met een licht tweede streepje. Dus dan weet je nog niks.

5. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18

Ja het Klussen zou ik graag willen want de kinderwens is heeeeel groot en nu ik waarschijnlijk net in mijn vruchtbare periode zit is manlief weekje weg op zakenreis :x haha

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

7. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
  8. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Spannend!! Ben benieuwd wat de test zegt... Succes!!

9. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Gister middag een testje gedaan maar helaas omo-wit :( Vandaag toch nog steeds een iets wat opgezette buik en vervelende pijn in de onderbuik dat pijnlijker is bij het lopen..volgende ronde dan maar

Deel Deze Pagina