Ik ben nu al 71dagen overtijd. een tijdjen geleden had ik een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Ik heb ondertussen nog altijd geen maandstonden gehad. We zijn nog niet naar de dokter geweest om bloed te laten trekken. Ik ben gewoon bang dat het iets anders is en datik niet zwanger ben. Int begin had ik veel buikpijn en soms wa misselijk en ik zat rap vol vant eten, af en toe steken in de borsten en in mijn zij. Ik heb wel veel hoofdpijn op het moment. Heeft dit iemand mee gemaakt dat je niet zoeel last hebt van symptomen en dat je wel zwanger kan zijn. vele groetjes. hopelijk ben ik zwanger, want we zien er echt naar uit
Hmm ja eerst zou je denken aan ontpillen? Zou heel goed kunnen hoor dat je lichaam die troep er nog uit moet krijgen.. (de pil)
ik heb daarvoor ook al een paar keer overtijd geweest maar dat was nooit lang want ik had dan mijn maanstonden gekregen. Natuurlijk ben ik nu wel heel lang overtijd.
Het lijkt mij zeker verstandig om toch even naar huisarts te gaan. Kan dan inderdaad wat anders zijn en dat wil je natuurlijk niet weten, maar stel nou dat het iets is en als je het uitsteld je nog meer beschadigd? en misschien is het wel goed nieuws, in ieder geval zit je dan niet meer zo in twijfel toch! Denk dat de huisarts het enige antwoord heeft op deze situatie succes!
Ik ben ook al verschillende keren zo lang 'overtijd' geweest. Laatste keer was 64 dagen. Ben vorig jaar in augustus met de pil gestopt. Ik heb maar af en toe een eisprong maar heb geen pcos. Gewoon een anovulaitore cyclus... Moet daarom met hormonen beginnen. Zou echt wel eens naar je HA of gyn gaan! Lieve groetjes!