Opeens heel bang

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tonneke, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik heb de afgelopen dagen echt even moeten wennen aan dat ik zwanger ben maar nu ik er aan gewend ben wordt ik opeens heel bang dat het mi gaat (had ik vorige zwangerschap niet zo erg, tenminste kan het me niet herinneren).

Heb af en toe (als ik erop ga letten of lig bijvoorbeeld) een zeurend gevoel in me onderbuik, geen krampen ofzo. Als ik naar de wc ga doen me leisen pijn soort spierpijn, denk bandenpijn (had ik niet bij de eerste) maar kan dit nu al?

Waarom ben ik opeens zo onzeker?

2. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Ik heb precies hetzelfde. Ben ook vreselijk onzeker en kan niet wachten tot ik de eerst echo krijg. Ik heb nu ook al erge last van buikpijn, maar schijnt wel normaal te zijn zo vroeg bij de tweede. Alles gaat gewoon veel sneller bij de tweede.

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Nou dat hoop ik maar want moet nog tot 12 weken wachten tot de echo :(

Bij de vorige kreeg ik deze al bij 7 weken. Ben wel blij dat jij dit ook zo ervaart. Heb gewoon geen idee want ik bij de tweede allemaal wel en niet kan verwachten. Ik herinneren me wel dat ik bij de eerste ook pijn had want ik dacht ongesteld te worden en toen testte ik met 5,5 week positief.

4. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Als je echt heel onzeker bent, kun je ook vragen of je misschien eerder een echo kunt krijgen. Ik krijg m gelukkig met 8 weken, 12 weken is nog wel heel lang wachten!
    Gek dat je dan nu zo onzeker bent hè, terwijl je het allemaal al een keer hebt meegemaakt. Maar ik denk dat ik juist daardoor ga vergelijken en dan gaat het heel anders dan de eerste keer en word ik dus onzeker. We moeten maar gewoon rustig proberen te bblijven, ook beter voor de kindjes!

Deel Deze Pagina