Lieve meiden, Ik hoop dat iemand zich in mijn verhaal kan plaatsen en iets ervan herkent! Precies 7 weken geleden bevallen van ons 2e wonder, echt een wonder! 23 maanden bezig, op de lijst van icsi want zaad van de man is nog geen 200.000... Extreem slecht maar bij de 2e iui toch zwanger!! Onze eerste spontaan na 24 maanden oefenen, dus 4 jaar bezig geweest voor 2 prachtige kinderen, we zijn compleet!! Alleen nu heb ik al bijna 7 dagen menstruatie pijn, maar mijn ongesteldheid lijkt niet door tekomen, wel bruin/roodbloed 1 dag, normaal 4 dagen vol. Nu hebben we 1x gevreeën en hebben we het Condoom afgedaan want deed pijn, dus onveilig.. Je voelt hem al aankomen ik sta letterlijk stijf van de stress dat ik i alweer zwanger ben,... Alles komt goed zegt mijn man, en het was dom, maar is gebeurd... Vandaag heb ik een zwanger/niet zwanger van clearblue gedaan en hier kwam niet zwanger te staan... Hebben jullie ook na de bevalling wel krampen gehad en dat de menstruatie niet doorzette?.... Het zou een wereld wonder zijn hoor daar niet van, lijkt me alleen niet goed voor me lichaam... Liefs pink