Wie zwanger door ovulatietesten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rollebolle, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Door een dicht overlijden hebben we het deze maand nog niet echt kunnen opbrengen om veel te klussen. Nu had ik wel ovulatietesten in huis gehaald, dus wil ik deze wel gebruiken om alsnog kans te maken.
    Bij wie lukte dit snel?
    Hoop nu wel dat het niet zo erg is dat het de rest van de maand noppes was!
    groetjes

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Allereerst gecondoleert,

Zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel hier van meerdere meiden gelezen dat ze puur op ovutesten zijn zwanger geworden. Ik wil je heeeeel veel succes en ook sterkte wensen

3. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel en bedankt voor je reactie!

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gecondoleert.

Misschien dat je deze vraag beter even kunt stellen in het zwanger zijn gedeelte, aangezien je de vraag nu stelt in zwanger WORDEN. Denk dat de meiden daar je beter antwoord kunnen geven ;)

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    gecondoleerd met een verlies...

de testen maken je natuurlijk niet sneller zwanger maar geeft wel een goede richtlijn en ik heb deze maand bijv ook in de gaten gehad dat signalen die mijn lijf geven overeenkomen met eisprong en heb hierdoor echt heel; nauwkeurig op de 2 meest vruchtbare dagen kunnen klussen (en met plezier omdat je niet een hele periode om en om gaat..) ik moet wel zeggen dat dit op 9 rondes de 2e cyclus is waar regelmaat in te vinden is. het moet nu maar blijken of de klus geklaard is en een beep blijft "plakken"

"ei en vis zoeken gezellige baarmoederwand" is even nu het motto
    of:
    "mama to be zoekt knusse wachtbank"

heel veel sterkte maar als ik het zo lees is het ook belangrijk om even quality time met elkaar te hebben zonder de prestatie jullie hebben elkaar even nodig...

Deel Deze Pagina