Eindelijk!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door born to be mam, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. born to be mam

born to be mam Actief lid

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1 born to be mam, 15 sep 2014
    Laatst bewerkt: 15 sep 2014
    Hey,

In oktober 2012 had ik al eens een bericht geplaatst over dat ik al toe ben aan een kindje maar dat mijn vriend daar nog niet aan toe was. Na nog een keer vragen die maand had ik mij er maar bij neergelegd. Tot mijn verrassing vroeg hij me december 2012 ten huwelijk. Inmiddels bijna 3 maanden getrouwd :)

Vorige maand nog maar eens gevraagd wat hij van mijn idee vond om de mirena te verwijderen. Tot mijn verbazing zei hij dat hij dit oké vond en ben die week gelijk nog naar de huisarts geweest.
    Inmiddels gewoon ongesteld geworden zodat ik mijn cyclus een beetje bij kan houden.
    Nu had ik een week nadat mijn mirena er uit was, een beurs gevoel in mijn onderbuik. Nu heb ik dit weer sinds 2 dagen terug. Het is geen blaasontsteking want dit heb ik laten testen, maar zo voelt het wel. Iedere stap die ik zet is best gevoelig. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Kan dit nog van de mirena zijn?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ten eerste gefeliciteerd met je huwelijk, op naar de 50 jaar!!
    En wat fijn dat je man ook zo ver is voor een kleintje.

Ik ben niet bekent met de mirena dus daar kan ik je niet bij helpen. Hoe lang zit je nu dan in je nieuwe cylcus? Het zou het groeien van je eitje kunnen zijn als ik het zo hoor. Maar ik weet even niet op welke dag je zit?

3. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Hoi, ik had daar ook last van bij het verwijderen van de mirena. Daarna werd ik niet met ongesteld en was ik zwanger, dus daar heb je wellicht nog niet veel aan.

4. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Kan het niet je eisprong zijn?

5. born to be mam

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn eisprong zou inderdaad rond deze dagen moeten zijn maar heb dit nog nooit zo eerder gevoeld. Precies 4 weken geleden had ik het ook maar dat zou dan misschien betekenen dat ik rond m'n eisprong de mirena heb laten weg halen.

6. born to be mam

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Normaal toen ik de mirena had voelde ik iedere maand de eisprong, dat heb ik nu niet meer. Dan had ik lichte menstuatiepijn

Deel Deze Pagina