Hoever ben ik?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Roosje83, Jul 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben in februari gestopt met de pil en heb toen alleen een onttrekkingsbloeding gehad, daarna niet meer gemenstrueerd. Van de week heb ik op CD 121 een positieve test gedaan, deed zo'n 1 keer per maand een test ter bevestiging van niet zwanger zijn, maar nu dus een positieve test. Ik heb dus geen flauw idee hoelang ik zwanger ben. Wat nu? Wanneer moet ik naar de verloskundige? Wanneer krijg ik een echo? Weten ze met die echo echt zeker hoelang ik al zwanger ben?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Ook ik kan niet zeggen hoe ver je bent. Daarvoor is de echo nodig in jou situatie. Want we rekenen vanaf eerste menstruatie maar die is bij jou onbekend dus de echo laat dan zien hoe ver je bent door op te meten. Op die manier kom je er achter hoe ver je bent dat is ook het betrouwbaarste. Neem contact op met een verloskundige en laat haar een echo maken of regelen.
    Slik je foliumzuur?

Groetjes Ineke

3. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!!!

Ja ik slik al sinds ik ben gestopt met de pil foliumzuur; slik de pillen zwanger worden van de etos.
    Deze mag je gebruiken tot je 12 weken zwanger bent, is het verstandig nu al over te stappen op een andere multivitamine voor zwangere vrouwen?

4. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Maakt dit potje op en stap dan over op multivitamines speciaal voor zwangeren.

Groetjes Ineke

Share This Page