hoi mijn vriend heeft al een kindje van bijna 2, ik vind het echt heel erg leuk! maar soms ook wel moeilijk, wat ik moeilijk vind is kan je helpen met opvoeden, bemoei je je dr mee? ze zijn ook een hele tijd in het weekend met ze 2en geweest en nu ben ik er bij, en woon samen met mijn vriend, maar vraag me af of ik hun soms tijd met ze 2en moet geven. contact met haar moeder heb ik een tijdje gehad, zij wilde weten wie ik was, heel logisch natuurlijk vind ik. nu zijn wij zelf bezig om een kindje te krijgen! ik ben benieuwd hoe zijn kindje zal reageren als het zover is.
best wel lastig he? zo'n situatie..je wil je er natuurlijk niet mee bemoeien, maar tegelijkertijd leef je wel samen en zie je dingen gebeuren... misschien eens aan je vriend vragen hoe hij er over denkt? misschien vindt hij het wel fijn als je meedenkt? liefs
Ik zou het ook gewoon eens met je vriend bespreken. Kan me voorstellen dat het lastig is, want je woont wel met hem en af en toe zijn kindje in één huis. Succes ermee!
ik hem wel eens gezegt dat ik me dr niet mee wil bemoeien, maar soms kan ik het echt niet laten om er wat van te zeggen, meestal zeg ik het niet op het moment zelf maar later als ze ligt te slapen ofzo.. straks heb je ruzie erover ofzo wat eigenlijk niet gebeurt maar toch.. zij moet daar niet tussen inzitten vind ik. hij laat me wel voor dr zorgen en ze komt ook blij op mij af dus we zijn helemaal aan elkaar gewent dat is heel erg leuk! heb dr net lekker in bad gedaan en dat vind ze geen probleem, ze vind eigenlijk niks een probleem, ze is altijd vrolijk! maar toch blijf het soms lastig omdat het niet me eigen kind is, en als ze weer weggaat op zondagavond is ook niet leuk.
dat klopt idd we kunnen wel goed praten over alles nu, in het begin was dit wel moeilijk ook wat er gebeurt is met zijn ex heb ik een tijdje op moeten wachten maar nu weet ik het. ben wel heel blij dat zijn dochtertje nu ook gewent is aan me, ze blijft gewoon heel makkelijk bij me als hij ff iets moet bv.naar de wc moest ze in het begin wel huilen
Snap hoe je je voelt hoor ! Heb zelf ook een vriend die al twee kinderen heeft, twee jongens, 5 en 8 jaar ! Toen ik bij hem in huis kwam bemoeide ik me eigenlijk er ook vrij weinig mee Nu wonen we sinds vijf maanden echt officieel samen in een nieuw huis en nu bemoei ik me er wel mee. Ik ben op maandag ook in de middag alleen met ze en dan moeten ze natuurlijk wel luisteren. Gelukkig heb ik een hele goeie band met ze dus dat scheelt al. We hebben samen met zijn ex de regels op papier gezet die hier en daar voor ze gelden en waar ze zich aan moeten houden en dat gaat prima. Gisteren was er ook een voorlichtingsavond op school en daar ben ik naartoe gegaan ipv zijn ex dus ben er echt heeeeel erg bij betrokken. Heb zijn ex net ook een kwartier aan de lijn gehad dus dat gaat ook goed gelukkig ! Het is natuurlijk best wel eens moeilijk maar over het algemeen gaat het prima. Wij zijn nu samen ook bezig voor een kindje dus heel spannend allemaal. Succes meid, met zwanger worden en met die kleine ! Liefs belin
ik heb geen contact met zijn ex, maar dat komt omdat hij eigenlijk ook alles met haar ouders regelt omdat zij allebei daar wonen, en dat gaat goed, het contact met zijn ex gaat langzaam beter gelukkig. jij ook succes met zwanger worden en met de kids!!
Fijn dat het contact met zn ex beter gaat. Beter ook voor die kleine he als de ouders normaal met elkaar om kunnen gaan ! Liefs belin
Nou he haha..... ik teken ervoor hoor ! Is er voor jou ook gependeld ? Heb nog een aantal pendel aanvragen gedaan maar daar heb ik nog geen antwoord van, ben benieuwd Liefs belin
ja ik heb ook een pendel laten door nessy, daar kwam uit september 2009 van een meisje, 1oktober is mijn NOD
OOoohhhh spannend. Ga heel hard voor je duimen dat dit klopt meis ! Laat je het nog wel ff weten. Heb trouwens 5 oktober mn nod dus we lopen aardig gelijk Liefs belin
ja idd ik laat het zeker ff weten hoor is wel pas de 2de ronde voor ons hoor.. maarja kan snel gaan he
Het kan inderdaad snel gaan ja ! Had jij trouwens nog meer pendel aanvragen gedaan of niet ? Liefs belin
Nee verder ook geen reactie gehad nog, wel allemaal aangevraagd ! Zag er net een nieuwe naam bij staan ( wilma ) en daar kreeg ik wel gelijk reaktie van........ over 2 of 3 maanden en zij dacht een jongen ! Had echt binnen twee uur reactie ! Liefs belin
Verder niet veel toe te voegen. Maar ik wou gewoon nog even zeggen dat ik het onwijs goed vind en lief van je dat je zo nadenkt over en rekening houdt met je stiefkindje!