PCSO, Clomid en net zwanger

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Haiko7, Feb 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

Apr 13, 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hallo dames,
    Zijn er met mij weer dames door Clomid recentelijk zwanger?
    Het lijkt me leuk verhalen uit te wisselen.

Zelf ben ik met Clomid 50mg in de 1e ronde zwanger van mijn 2de kindje. Het is nog erg pril, maar ik ben 4weken en 2dagen zwanger.

2. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

Jul 13, 2012
    923
    46
    28
    Female
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik ben nu bijna 11 weken, en ben na de 2e ronde met clomid 50mg en de 1e iui zwanger geraakt.
    Ik heb ook pcos en mijn vriend is ook verminderd vruchtbaar.

3. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

Apr 13, 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Proficiat.......
    Wat is iui?
    Spannend.... is het je eerste?

4. H1985

H1985 Lid

Jun 4, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames! Ik ben na de 4e ronde met Clomid 50 zwanger. Het is nog maar net dus ik ben zo benieuwd! Ik ben erg moe en heb constant honger. Hoort dit erbij? Weten jullie vanaf wanneer er een hartje hoorbaar is?

5. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

Jul 13, 2012
    923
    46
    28
    Female
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Dankjewel en jij ook gefeliciteerd
    IUI is een inseminatie tijdens je vruchtbare dagen. Het sperma is dan gewassen en de topzwemmers worden bij je ingebracht.

Ja het is mijn eerste :)

H1985, Gefeliciteerd meid!
    De moeheid hoort er inderdaad bij, honger heb ik gelukkig niet constant maar is wel een zwangerschap ding ;)
    Het hartje was bij ons vanaf 6+3 te zien.

6. H1985

H1985 Lid

Jun 4, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    @brabantsmeisje gefeliciteerd! 7 maart hebben wij onze eerste echo in het ziekenhuis. We hopen dan een hartje te kunnen horen zodat we het aan de ouders kunnen zeggen :) het is zo moeilijk om je stil te houden....

7. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

Apr 13, 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Gefeliciteerd dames.
    Ben benieuwd hoe de zwangerschappen zullen verlopen.

Zelf ben ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger en heb op 15 maart mijn eerste echo. Ik ben super nieuwsgierig en ook angstig, ben zo bang voor een miskraam.
    Dit is mijn 2e zwangerschap, de 1e zwangerschap verliep moeizaam, maar daar heb ik wel een kerngezonden zoon van :) Joris, echt een schatje.

Rond de 6 weken is de hartslag te zien en te horen.
    Moeheid hoort er bij mij helaas ook bij, ik ga elke avond samen met de kleine naar bed om 20.00 uur. Heel vroeg, maar zo houdt ik het goed vol.

Wij hebben er overigens voor gekozen om het wel meteen te vertellen. De vorige keer hebben we dit niet meteen gedaan en toen ben ik opgenomen in het ziekenhuis omdat het fout dreigde te gaan en zo is iedereen er toen dus achter gekomen, dat was niet leuk. Dus nu alvast samen met vrienden en familie genieten :)

8. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

Apr 13, 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    PS: hebben jullie ook veel buikkrampen?

9. H1985

H1985 Lid

Jun 4, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel af en toe krampen en wat last van de darmen.maar mijn vermoeidheid is het ergst!

Share This Page