Nou kun je dat niet aangeven bij je eigen vk? dat je ongerust bent over dat er een scheurtje zit en hun je niet serieus lijken te nemen?
Ze is hier geweest vanmorgen om me naar de gyn te sturen en in het ziekenhuis was ze er bij... Ze vond het ook vreemd maar niemand vond blijkbaar dat ik moest blijven.. Terwijl mijn man er nog naar vroeg..
Ok ja ik denk dat ik gewoon zou bellen naar de vk en mijn ongerustheid zou voorleggen. Als ik het zo kan inschatten zal ze dat vast niet erg vinden! En wie weet kan ze je toch nog iets zeggen om je gerust te stellen of regelen voor je!
Ok dan maar gewoon opvangen en morgen meenemen naar de gyn. En toch proberen om daar ook je ongerustheid neer te leggen. Zodat hun ook weten wat er in jou om gaat en ze daar eventueel op in kunnen spelen!!
Oh mama13 dat is niet fijn , wilde eerst reageren dat de krampen die je nu hebt het voorwerk kunnen zijn , had dit ook enige tijd voor de kleine geboren werd maar dat van het eventuele vruchtwater is natuurlijk niet lekker zeker als je kleine een groeiachterstand heeft wel vreemd dat je dan idd naar huis sturen en wel verplichte bedrust moet houden ? succes !
Weet niet hoe het met een scheurtje zit...maat toen ik in eerste instantie naar huis moest zeide ze dat ze in principe altijd 72 afwachten voordat ze iets doen. Dus dat je naar huis mocht is dan niet zo gek misschien....
Als je vliezen gebroken zijn moet je in principe binnen 72 uur bevallen. En binnen 24 uur overgedragen naar de gyn (maar op zich doen ze dan nog niet perse iets). Hou goed je temp in de gaten en probeer wat op te vangen in een schoon potje. Zitten er vlokjes in? Bij mij waren de vliezen ook gebroken, maar was de varentest negatief. Toch was het gebroken.
Jeetje, wat raar zeg. Sterkte, en ik duim voor je dat het nog geen vruchtwater is, en de baby nog even lekker blijft zitten. succes!
Morgen weer ctg en echo? Ze kunnen gewoon niks vinden.. Men krampen blijven hetzelfde en geen vochtvrrlies.. Toch vals alarm?