menstruatiekrampen 4 dagen na eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Brusje2014, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brusje2014

Brusje2014 Actief lid

2 mei 2013
    127
    45
    28
    Vrouw
    ZZP'er in de zorg
    Midden Limburg
    Hallo Mama's (in spe)

Afgelopen woensdag (1-5) was waarschijnlijk mijn eisprong. Kan ook donderdag (2-5) zijn geweest...:( Dinsdag (30-4) geklust! :D
    Nu heb ik al vanaf het klussen een krampachtig gevoel in mijn baarmoeder. Is hetzelfde als een ongi gevoel, maar dan minder pijnlijk.
    Als ik hoest of me inspan is het meer aanwezig. Als ik rustig zit voel ik het ook, maar is het goed te houden.
    Kan dit een bevruchting/innesteling zijn? Miss wel wat vroeg voor een innesteling maar ik lees dat het niet onmogelijk is..

Iemand advies?? Ook hoest ik erg veel laatste dagen en ben ik bang dat het innestelen niet lukt?? Miss raar, maar je gaat je in de "wachtweken" van alles in je hoofd halen haha!!;)

Alvast bedankt!

2. Brusje2014

Brusje2014 Actief lid

2 mei 2013
    127
    45
    28
    Vrouw
    ZZP'er in de zorg
    Midden Limburg
    niemand?? ;(

3. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    #3 Bubble84, 5 mei 2013
    Laatst bewerkt: 5 mei 2013
    Hoi Brusje2014,

Ik herken heel goed, van wat je bedoelt!

Wij zijn deze maand voor de 1e ronde begonnen voor een 2e kindje!:D

Mijn cyclus zelf is 28 dagen. Mijn eisprong die ik normaal altijd voel met menstruatiekrampen begon op 23 april (ook geklust die dag;)) en 30 april had ik (volgens de schema zou moeten kloppen) mijn innesteling. Ik weet niet of het toeval is, maar sindsdien heb ik steken onderaan en aan de zijkanten laag onder mijn buik, puistjes, humeurig en erg moe, ook s ochtends erg trek en honger. Had ik met mijn zoontje ook begin van de zwangerschap.

Ik mag over een paar dagen testen en normaal gesproken de dagen voordat ik ong. wordt dan krijg ik een lichte bloeding, maar tot nu toe nog niets te zien. Alhoewel mijn lichaam kan mij ook voor de gek houden natuurlijk hahaha:D

Het zou voor ons zomaar mogelijk kunnen zijn en het hoesten is niet erg voor de innesteling, je mag zelf nog wat zwaardere dingen optillen had ik gelezen op internet! Na een paar weken mag dat natuurlijk niet meer zoveel.

Ik duim voor je!!

Liefs.....

4. Brusje2014

Brusje2014 Actief lid

2 mei 2013
    127
    45
    28
    Vrouw
    ZZP'er in de zorg
    Midden Limburg
    Hoi bubble84!

Wat spannend. En ja ik heb hetzelfde als jij idd beschrijft. Ik kan op zijn vroegst op moederdag testen haha! Dat is dan 4 dagen voor mijn nod maar ik neem de gok :D
    Ook wij zijn bezig voor een tweede kindje. Erg spannend weer allemaal! Wanneer is jou nod?

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik herken dat ook hoor! heb meer last van mn ei als dat ik ongesteld ben want dan heb ik nergens last van.

6. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oooh dat is ook snel hoor dat je dan kan testen!!:D Maar ga je dan wel alvast testen 4 dagen voor je NOD? Ik durf het niet zo, er liggen hier 10 zwangerschaptesten, maar ik durf het gewoon niet hahaha:D

Leuk dat jullie ook voor een 2e kindje gaan! Onze zoon is vorige week maandag 2 jaar geworden. Hoe oud is jullie zoontje?

Mamatobe2023 vindt dit leuk.
  7. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Grappig is dat toch, dat wij onze eisprong voelen!:p

Is toch iets moois van de natuur, maar of het een fijn gevoel is.. nee! :D

8. Brusje2014

Brusje2014 Actief lid

2 mei 2013
    127
    45
    28
    Vrouw
    ZZP'er in de zorg
    Midden Limburg
    Hoi Bubble84,

Ons zoontje heet Bentley en is net 2,5 jaar. Een heerlijk kind!
    Maarre...ik heb sinds vanmiddag alweer heel veel doorzichtig, rekbaar 'vruchtbaar slijm' ??
    Vanavond maar even klussen voor het geval dat. Wat je lichaam toch anders reageert als je niet aan de pil zit he? hahaha!!

9. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aaahww gefeliciteerd met Bently, mooie naam ook zeg!!:D

Ons zoontje heet Nelson, ook echt een schat van een zoon!

Ik kon het vanmiddag niet laten, maar heb een test gedaan, 4 dagen voor mijn NOD (zeer gevoelige test)!:(
    Voel mij gewoon echt zwanger, dus mijn man gaf aan dat ik gewoon een test moest doen hahaha:D

Bijgevoegde bestanden:

10. Brusje2014

Brusje2014 Actief lid

2 mei 2013
    127
    45
    28
    Vrouw
    ZZP'er in de zorg
    Midden Limburg
    ow wauw!! ik zeg gefeliciteerd!!!
    lekker genieten en hopelijk heb ik ook snel zo'n test! (heb precies dezelfde)

11. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel, ik ga toch voor de zekerheid nog een test doen morgenochtend dubbelcheck!:p

En trouwens over het rekbaar doorzichtig slijm, is zeker een teken van een vruchtbare periode! Dus dat wordt klussen voor jullie!:D
    En dan krijg je een knaltest deze maand! Ik duim voor jullie!!!
    Hoe lang slik je de pil niet meer? Ik slik 4 jaar al geen pil meer, heb het gehad met die hormonen, ik kreeg er teveel last van.

12. Brusje2014

Brusje2014 Actief lid

2 mei 2013
    127
    45
    28
    Vrouw
    ZZP'er in de zorg
    Midden Limburg
    Dit is de eerste maand zonder pil. Dus zou mooi zijn als het meteen raak is haha! Denkt natuurlijke iedere vrouw haha! Eerst 10 jr de pil (microgynon 30) geslikt. Toen zwanger van mijn zoontje. Die is nu 2,5 en dus ook weer afgelopen 2 jaar dezelfde pil geslikt.

13. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    ik herken dit gevoel ook!
    toen ik dat had was ook eerst minder pijnlijk dan ongi maar later werd steeds pijnlijker zelfs dat ik er s'nachts wakker van werd. ik had 2 weken later een positieve zw test. dus nog even geduld en je weet of het gelukt is!

14. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Brusje2014, ze zeggen wel dat als je met de pil stopt snel zwanger kan raken, volgens mij lag het ook aan de pilsoort die je slikt.
    Ik hoop echt dat je ook zwanger mag worden deze maand!!

15. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    #15 sharontjh, 11 mei 2013
    Laatst bewerkt: 11 mei 2013
    Hey meiden

Hier hetzelfde
    Cyclus van 35 dagen en op 1mei eisprong gehad (uiteraard geklust :))
    sinds enkele dagen een zeurig gevoel in onderbuik, soms steken in de zij, voor het minste beginnen wenen en sinds gisteren ook zere tepels
    Ook veel witachtig slijmverlies
    Verder niet misselijk ofzo ...
    zou het raak kunnen zijn?

Deel Deze Pagina