Geboortekaartjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Siren84, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo!

Heeft iemand een goede tip?? Ik zit net op internet te kijken voor geboortekaartjes. Ik wil zowiezo wel een aantal proefdrukken thuis laten komen. Wat kost een kaartje gemiddeld? Op de site waar ik zit is het ongeveer €1,50 tot €1,90 zoiets. Is dat veel? Vind er wel een heel aantal leuke tussen zitten. Wat hebben jullie ervoor uitgegeven?

Groetjes!

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    Kijk eens op kaartje2go! Daar hebben ze helemooie kaartjes! Als je daar een account aanmaakt, dan kun je een gratis proefkaartje naar je huis laten sturen, en je hebt ook korting op de aantal kaarten die je daarna besteld, omdat je "klant" bent.

Ik heb daar mn trouwkaarten laten bedrukken en de kwaliteit was echt top!
    10 kaarten voor circa 25,- dus valt nog mee.

En kijk anders eens bij vista print!

3. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Wij zijn gewoon bij een drukker langs geweest, maar daar zit je gemiddeld ook tussen de 1,50 en 1,90. Dat is volgens mij normaal :)

4. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    gemiddelde prijs is 1,37 denk ik
    wij hebben bij de drukkerij in onze buurt een kaart uitgezocht. ik heb ook wel op internet gekeken, maar bij de drukkerij hadden ze boeken waarin je het voorbeeld kan zien. vaak valt het papier nogal tegen vind ik. dus dan kun je ook zien wat voor papier het kaartje van is gemaakt en kun je voorbeelden zien van lettertypes...
    succes

5. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Weet het niet zeker meer maar een proefdruk bij CardXl was volgensmij gratis. Goede kwaliteits kaartjes en we hadden een kaartje dat niet zo standaard was en kregen veel leuke reactie's. nu ik weer zwanger ben ga ik daar weer bestellen.

6. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    kaartje2go is heel goed , heb daar mijn kaartjes besteld 60 voor 95 euro
    ben er heel blij mee ze zijn echt heel mooi en van goede kwaliteit

7. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
  8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Www. Kaartmix. nl ook leuk

9. whitequeen

9 jan 2011
    81
    0
    0
    amsterdam
    Ik heb op Babygrafix.nl besteld, echt hele leuke originele kaartjes. Niet de goedkoopste maar wel echt onze smaak, terwijl we wel 30-40 sites hebben bekeken en daar niets tussen vonden zitten, en ze hebben heel veel extra opties.

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Heb ons kaartje via de Bruna. Hoef je niet alles zelf te regelen en ze hebben keus genoeg.

11. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Hipdesign.nl

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ok, dat is wel zo een beetje de gemiddelde prijs dan. Heb vandaag 2 proefdrukjes bij geboortjekaartjes.nl besteld. Echt onze smaak! Eens kijken hoe ze zijn. Dan kunnen we daarna altijd nog beslissen. Op die site mag je 3 proefdrukjes gratis naar je toe laten sturen.

13. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Mocht het niet bevallen: geboortedorp.com Erg leuke en mooie kaartjes! We hebben er helemaal ons eigen ding van kunnen maken, dus wel een standaard kaartje van de site maar kleuren etc helemaal aangepast. Goede service, alles gaat via de mail maar ze passen het moeiteloos voor je aan. Heb adreslijst daar aangeleverd en hun hebben zelfs de kaartjes voor ons verstuurd. Geen omkijken naar, heerlijk!
    Ik was voor 75 kaartjes rond de 300 euro kwijt. (incl postzegels, proëfdruk, verzenden etc). Voor ons de moeite waard!

14. mariekevegt

25 feb 2011
    33
    1
    0
    wij laten onze kaartjes drukken via een drukkerij bij ons in de buurt..

1 kaartje kost 1.22 daar komt 35 euro drukkosten overheen tot 100 kaartjes
    en 5 euro verzendkosten wij zijn ong 50 kaartjes nodig en zijn iets meer dan 100 euro kwijt het valt me nog mee
    had wel iets meer verwacht

Deel Deze Pagina