Baarmoedermond

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door FunnyMe, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja misschien heel fout maar ik wilde toch weten of mn baarmoedermond al omhoog was ofzo. Nou voelde die precies als wanneer ik ongesteld moet worden. Ook komt en gaat het misselijk zijn, de buikpijn, en de misselijkheid. Ik ben nu zo bang dat het fout gaat!

2. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hoi funnyme,
    zegt helemaal nix de stand van de baarmoedermond. klamp je alsjeblieft niet daar aan vast, want dan maak je jezelf alleen maar onzeker. als het wel mis zou gaan dan kan je daar toch nix aan veranderen. Kom ook maar niet meer aan je baarmoedermond. dat geeft alleen maar meer kans op bacterien en infecties enzo bij je baarmoedermond. Maakt de kans ook groter. Succes en geniet er maar "gewoon" van
    Succes, liefs jikke
    ps mijn baarmoedermond staat ook net zo als die van jou

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hoi jikke,
    Ja ik denk dat je gelijk hebt. ALs het fout gaat gaat het toch wel fout. Ik ga gewoon proberen te genieten en dan zien we het de 26ste wel. Dan heb ik namelijk de 1e echo! Maar heb jij ook 'gevoeld'dan als je weet dat je baarmoedermond net als die van mij voelt?

4. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ja, ik heb gevoeld 1 dag 1 mijn NOD. Stom natuurlijk, maar ik dacht dat ik misschien kon voelen of ik ongesteld ging worden (of niet). de baarmoedermond voelde toen als of ik "gewoon" ongesteld moest worden, niet dus. Ik zit er nu (nu ik zwanger ben) er niet meer aan.
    liefs, jikke

Deel Deze Pagina