Menstruatiekrampen begin van de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door pina123, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hoi Dames,
    Ben nu 5 dagen overtijd en heb al eerder s nachts last gehad van menstruatiekrampen, maar dat ging s ochtends weer over!
    Nu is het vannacht weer begonnen en het is ook nog niet over.. het is een echte zeurderige pijn, als je lekker hevig ongesteld bent. En het komt en gaat, maar om nou te zeggen; goh! Dit zijn weeen..
    Iedereen zegt altijd dat je het wel weet als het weeen zijn.. Maar ik heb nu echt zoiets; ik wil dat het door zet, dan weet ik tenminste dat het niet meer voorwerk is.
    Heb ook erbij ontzettend last van de rug...

Moet ook steeds naar de wc, bij elke kramp kan ik wel naar de wc rennen, want heb het gevoel dat ik weer moet plassen! Steeds kleine drupjes komen er uit!

Heeft iemand dit ook zo ervaren? Als begin van de bevalling?
    Moet vanmiddag ook naar de VK, zou ze me willen strippen?

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    zo is mijn bevalling ook begonnen!Spannend!

3. Baby82

Baby82 Actief lid

25 nov 2007
    120
    0
    0
    Klinkt inderdaad of het begonnen is! Spannend! Ik zou even in de gaten houden om de hoeveel tijd je die menstruatiekrampen hebt, en anders gewoon de VK even bellen om raad te vragen.. daar zijn ze voor! ;)

Veel succes!

4. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Nou ik ben net gestript! Yes! Er was nog niet echt sprake van ontsluiting maar ze kon alwel de baarmoedermond tot 2 cm oprekken!

Gelukkig! Maar we moeten zien of het gaat helpen!

5. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nou hopelijk gaat dat werken succes

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij mij was het inderdaad ook zo ongeveer begonnen. En ik had ook helemaal niet het idee dat ik echt weeën had. Sowieso omdat iedereen altijd zei dat als je die had je ze meteen zou herkennen. Maar gelukkig vertrouwde mijn vriend het niet helemaal en heeft 'ie toch de verloskundige gebeld. Toen die aankwam had ik al 6 cm ontsluiting.

Succes iig en geniet lekker van je kindje zodra 'ie er is!

7. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Hoe is het ermee? Ben je al bevallen?

Deel Deze Pagina