Ik ben nu 5 weekjes zwanger en ik krijg nu ineens .. een dikke pukkel op mijn gezicht gezicht,, zo zo irritant .. wie kent dit nog meer? is dit echt een zwangerschapskwaal?
haha ja dat heb ik ook !ga maar vast goede make up halen want bij mij begon het ook rond week 5 en ik lijk nu wel een puber zoveel pukkels en de plekjes waar geen pukkels zitten zitten rode vlekjes! ik voel me zoooo mooi hahahaha
hoi hoi, Ik heb de eerste maanden ook ontzettende last gehad van puistjes..voelde me net een puber. Nu, nog 6 weken te gaan, begint het weer haha..maar de rest van de maanden zag het er allemaal goed uit
Ik had het ook de eerste paar maanden. Er was mij verteld dat het juist minder wordt tijdens zwangerschap, dus dat viel nogal tegen . Maar ik moet zeggen, ben nu 19 weken zwanger en bijna alle pukkels ed zijn weg. Dus... nog even geduld, komt goed!
Ik had t vreselijk in het begin! Trouwens al meteen toen ik stopte met de pil. Vooral mijn rug was echt vreselijk echt te smerig voor woorden! Nu heeeeeeelemaal niks meer...echt helemaal nergens maar eentje te vinden. Hoop dat t zo blijft...maar het schijnt dat na de bevalling alles weer van voor af aan begint
Ik had het ook vreselijk de eerste 12 weken, ook in mn nek, echt verschrikkelijk! Gelukkig nu nergens meer last van
achh ik heb het vooral op mijn wangen enorm lijkt wel een hele landkaart dacht dat het zou verdwijnen dus niet is waarchijnelijk een zwangerschapsmasker ik gebruik de producten van vichy en moet zeggen dat het wel goed reinigd maar weg gaat het niet de vk zegt dat het na de bevalling weg zal gaan, want heb ook nooit last gehad van puistjes. maja ben gelukkig gezond en die kleine ook en dat is het belangrijkste
Yep, hier ook! En als ik ongezond eet wordt het alleen maar erger.. Goede make up doet gelukkig wonderen!
Ik heb ook ónder gezeten (gezicht en rug, en op een gegeven moment zelfs mijn nek en borst), vanaf het moment dat ik stopte met de pil totdat ik ongeveer 12 weken zwanger was. Toen werd het geleidelijk minder, en nu is er geen pukkel meer te vinden. Ik lees hier dat meerdere mensen er tot ca. 12 weken last van hadden. Even uitzingen tot die magische 12 weken grens dus....
Pfff...Ben ik gelukkig niet de enige! Heb er niet zo superveel gelukkig. Maar het zijn dan niet zomaar van die kleine pukkeltjes, nee echt grote bulten! En idd ook in mijn nek en op mijn rug...vreemd! Had nooit echt last van pukkels. Hoop zo dat het snel over gaat, want ik voel me soms zo ontzettend lelijk...