Hi dames. Ik weet dat menstruatie krampen erbij horen. De vorige vier miskramen niet echt last gehad. Nu wel en daarbij ook last van winderigheid jeetje zeg. Ruikt net zo als ik ongesteld ben. Dat maakt me wel een beetje zorgen hoor. Iemand daar ook last van of gehad? Donderdag heb ik mijn eerste echo, hoop op een mooi kloppend hartje zal me wel geruststellen denk ik.
Hier ook kramp winderigheid obstipatie heel vervelend en maakt me ook heel onzeker hopen op een mooie echo! Ik moet nog even geduld hebben..
Dat buikgevoel hoort er volgens mij wel gewoon bij; ik zou het alleen geen krampen noemen, maar dat is gewoon woordkeuze Heb het nu wel meer dan vorige zwangerschap (maar dat was ook een bbz). Hier ook onrustige darmen, maar dat is niet meer dan logisch. Er gebeurt momenteel een heleboel in je buik. Ik heb gister mijn 1e echo gehad (6w0d) en hartactie was nog niet helemaal duidelijk te zien; de rest was gelukkig wel normaal. Ik duim voor je meid! Hoop op een mooi kloppend hartje voor je!
Hoort er allemaal bij, die winderigheid zul je waarschijnlijk de hele zwangerschap houden Had ik voorheen nooit last van en nu vrijwel de hele dag en nacht, zo leuk voor mijn hubbie Die krampen heb ik tot week 9 dagelijks gehad en daarna veel minder, heb ze nu denk ik nog zoiets 1 tot 2 keren per week eventjes, heeft echt met de groei van de baarmoeder te maken maar blijft toch een beetje akelig vind ik zelf.
Ja je word er gewoon onzeker van. En die windjes die zo stinken had ik dan alleen als ik ongesteld was daarom maar ik me zorgen. Hoop echt dat het goed zit en elke steek die ik voel denk ik oh oh gaat het wel goed. Wel al een opgezette buik dus zou heel goed mijn darmen kunnen zijn hoor. Jammer dat we niet zelf even kunnen spieken he haha
Zal het proberen hoor maar ben blij als ik twee echo's heb gehad en dat het bij beide goed is. Vorige keer bij 6 weken en 4 dagen een echo gehad mooi hartje twee weken later was die dus na de echo gestopt op 6 weken en 4 dagen. Zo zuur dan.