Monnikspeper, teunisbloemolie en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ttcfirstmiracle, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ttcfirstmiracle

15 okt 2016
    19
    0
    1
    Vrouw
    Hallo!

Ik ben benieuwd naar de ervaringen met monnikspeper, teunisbloemolie en zwanger worden capsules van de kruitvat!

Ik heb enorm lange cyclussen mijn laatste cyclus was 3 maanden en die daarvoor 8(!) maanden.. Heb de afgelopen cyclus wel een eisprong gehad.. Een positieve zwangerschapstest was helaas de ovulatie.. Maar toch ongi geworden..

Las verschillende positieve verhalen over de bovenstaande middeltjes en ben benieuwd hoe jullie ze hebben gebruikt en of het werkt natuurlijk!!

Liefs, Berber!

2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Hooii.

Ik ben nu zo'n 3 maanden bezig met teunisbloemolie en zoals je kan zien gaan mijn cyclussen omlaag. Niet heel veel maar ongeveer 10 dagen per keer dus het scheelt al wat. Ik blijf het ook zeker gebruiken.

Ik heb ook een tijdje maca geslikt maar dat deed niks voor mij.

3. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Ik zou je niet de zwangerschapstebleten van de kruidvat aan raden omdat er van sommige stoffen toch niet voldoende in blijkt te zitten die dan davitamon zijn beter.
    Maar als je er niet te veel aan kwijt wil zijn kan je wel voor die van de kruidvat gaan maar dan zou ik direct overstappen naar davitamon als je zwanger bent.

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hoi,
    Mijn ervaring met teunisbloemolie is heel positief,m'n cyclussen waren altijd 35dagen +, nadat ik met teunisbloemolie ben begonnen was m'n ei ineens op dag 15 ( die ronde raakte ik zwanger van m'n zoontje). 😊
    Ik gebruikte het vanaf cd1 tm de dag dat m'n ovu test positief was. Daarna tarwekiemolie.
    Andere twee middelen die je noemt geen ervaring mee!

5. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    Hier hetzelfde nu op cyclus dag 88 die ook opgewekt is met provera
    anders was mijn laatste echte menstruatie in mei alleen hier ook last van pcos
    en slik sinds 2 weken teunisbloemolie en de mama plus vitamines
    vandaag ook begonnen met provera om de menstruatie op te wekkken
    en straks met clomid

ik lees veel positieve verhalen over teunisbloemolie dus hoop dat het werkt

6. kirsty84

kirsty84 Actief lid

30 jul 2013
    166
    9
    18
    Ik heb in de winkel de kruidvad zwanger capsules vergeleken met davitamon mama +visolie en er zat volgens mij precies hetzelfde in. Ik denk dat kruidvat ze gewoon heeft nageaapt van davitamon.

Je zegt dat je positieve zwangerschapstest de ovulatie was. Maar dat kanniet hoor. Bij ovulatie slaat een zwangerschapstest niet uit

7. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Dames ik raad jullie aan om geen van die Multivitamine te gebruiken ze zijn namelijk synthetisch en zo krijg je eigenlijk te weinig binnen het is meer troep dan goed wat je slikt. Ik raad jullie aan natuurlijke vitamine te slikken bijvoorbeeld die van orthica of solgar. Zijn wel wat prijzige maar dan weet je zeker dat je de juiste dingen en hoeveelheden binnenkrijgt. En wat maakt geld nou uit als het voor je toekomstige kindje is

Deel Deze Pagina