menstruatiekrampen ineens

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Diana201, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana201

Diana201 Lid

23 sep 2013
    6
    1
    3
    NULL
    NULL
    Goedemorgen (nog).
    Ik zit weer eens in de stress. Ben vandaag 6 weken en 5 dagen zwanger. Vannacht heb ik 4x gehad dat ik wakker werd van menstruatiekrampen met het gevoel dat er echt iets uit wil. Dat heb ik ook als ik ingesteld wordt. Nu is het weer weg en geen bloedverlies gehad. Wel zijn mijn borsten haast niet gevoelig meer. Is dit normaal rond deze tijd? Heb geen klachten verder gehad zoals misselijkheid ofzo. Wat kan dit zijn?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Diana201,

wat het precies is kan ik je natuurlijk niet zeggen. Het is gewoon een spannende periode. Het komen en gaan van klachten zegt niets over het wel of niet goed zijn van de zwangerschap. Het kan alle kanten uit. Spannend natuurlijk en je bent op alle kwaaltjes alert. Buikkrampen zijn vervelend en kunnen bij een op handen zijnde miskraam horen, maar ook groeipijnen kunnen zo voelen, dus het kan ook nog echt goed zijn. Bel je vk op en leg de klachten uit. Zij kan misschien een vroege echo voor je geruststelling regelen.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina