Menstruatiekrampen maar niet ongesteld

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ashley Rose, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ mlis

Wat balen dat je dan toch negatief test meis! Echt vervelend is dat zeg! Maar vandaag dus op dag 36 nu? Wanneer wil je weer gaan testen als je nog steeds niet ongesteld bent morgen?

Ik heb net als jij ook gevoelige tepels, en voel me soms een beetje 'licht in mijn hoofd'/duizelig als ik naar beneden kijk (bijv. iets oppakken) en dan omhoog kom.. :)

Het is dus voor ons allebei spannneddd! Hou je me wel op de hoogte?! Ben erg benieuwd en ik duim voor je!

@ vanesz

Vervelend dat je niet meer hebt kunnen slapen! En dus ook last van krampjes gehad? Hmm.. wil je gaan testen op je NOD of ervoor nog?

Ikzelf heb geen ervaring met het voelen van de baarmoedermond.. ik heb geen idee hoe het voelt/moet voelen haha

Wat leuk trouwens! Veel plezier alvast morgen :) Gezellig, even een beetje afleiding haha

@ Maissae

Ik hoop voor jou ook dat het raak is!! Zoals je zelf al zegt, dat zou echt geweldig zijn na zo'n tijd proberen. Laat je het even weten? Ben erg benieuwd!

--------------------------------------------------------------

Met mij gaat het trouwens wel goed! Ik ben heel moe geweest vandaag en ben vrij, dus heb lekker geslapen vanmiddag haha en ben nog steeds niet ongesteld.. zit nu dus vandaag op dag 31, dus ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.

Ik ga maandag testen kopen/bestellen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben.. dus dan ga ik dinsdag ochtend testen! :D SPANNEND!

2. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! :D En heel lief dat je ook voor ons wil duimen!

Ik heb inderdaad net als jij na de ovulatie last van een ander soort krampjes dan de welbekende menstruatie krampen, en dat heeft ongeveer een weekje aangehouden.

Nu dus wel de 'echte' krampen (vandaag overigens nog niks gevoeld..)

3. vanesz

vanesz Lid

6 jan 2011
    34
    0
    0
    Ahsley ik ga misschien zondag testje doen als mijn hubby jarig is. Misschien heb ik dan een extra mooi verjaardagskado. Hangt ervan af hoe ik me voel en of mijn stringetje roodvrij is.

Thanks mrgn gaat drukke vemroeiend maar wel gezellige dag worden. In principe 2 vliegen in 1 klap... zoontjelief was 5 jan jarig en mijn hubby is 9 januari jarig..

Klopt je banner dan wel als je volgende week di al gaat testen als je nog niet ongesteld bent geworden.... want op je banner staat nog 22 dgn voordat je kunt testen...

4. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als dat jouw cadeautje voor hem mag zijn :D Ik duim voor je!

Gezellig hoor, gewoon familie en vrienden bij jullie thuis? Nogmaals, alvast heel veel plezier en nog gefeliciteerd met je zoontje!

Mijn banner klopt niet.. bij Lilypie springt 'ie automatisch naar een nieuwe cyclus dus er staat niet dat je over tijd bent ;)

Mijn cyclus is redelijk regelmatig, maar als ik mijn langste cyclus aanhoud dan ben ik nu 1 dag over tijd.

5. Lise32

Lise32 Lid

30 jan 2009
    71
    0
    0
    Hoi Vanesz.

Drie dagen geleden testte ik positief.
    Maar een week voordat ik ongesteld zou moeten worden wist ik al dat ik zwanger was doordat ik aan mijn baarmoeder voelde. Deze was zacht.
    Dit was ook zo de eerste keer toen ik zwanger was ( dit werd helaas een mk in wk 22).

6. mlis

mlis Niet meer actief

hoi dames, met mij gaat het goed..nog steeds beetje het gevoel alsof ik ongi moet worden..me tepels, puntje is gevoelig en een beetje rood..vandaag is dag 36 2 keer eerder op dag 36 ongi geworden maar nu nog steeds niet.. :D mijn slijm is veranderd van melkwit naar nu helder taaislijm..?? toch geprobeerd te testen met een dipstick van babyboom maar nog negatief.. ik ga me eigen proberen te ervan weerhouden om dit weekend te testen en pas maandag of dinsdag ochtend te testen, maandag is 14 dagen na ei..dus misschien meer geluk..ik weet het echt niet meer..ene kant gevoel dat het raak is maar andere kant ben ik heel onzeker en denk ik dat het niet zo is..ik heb ook geen ervaring met het voelen van baarmoeder meiden..houd het in als het zacht is dat je zwanger bent?? ik voel nooit daar dus heb ook geen idee wat dan het verschil is.. ??

lise succes met je zwangerschap en hopelijk gaat het dit keer goed!! ik duim voor je!!

7. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmm mlis, jammer dat je dan toch negatief test :( Hopelijk zet je ongesteldheid niet door en is het gewoon raak!!

Hier ook nog redelijk gevoelige tepels, witte afscheiding, heb verder geen krampen meer gehad en uiteraard niet ongesteld.. op naar dag 32 morgen dan maar, ben benieuwd wat die dag me gaat brengen ;) haha

Ik begin nu toch wel erg veel test drang te krijgen eerlijk gezegd maar ik wacht braaf tot dinsdag.

8. mlis

mlis Niet meer actief

hoi ashley, ik hoop dat je het volhoud tot dinsdag:p ik ga ook mijn best toen zeker tot maandag..nu geen testen meer in huis dus dat gaat mooi makkelijk ;) ik heb de hele tijd een raar gevoel re-onder in mijn buik..?? ik weet niet echt wat het is net of er een steen ligt ofzo..heel vreemd..geen ongi is positief.. :D ik hoop echt dat het raak is!!!

9. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik moet wel! Heb de kans niet om eerder testen te kopen en heb gelukkig ook geen testen in huis, dat scheelt.. :D Ik zou het zo lullig vinden als ik ga testen koop en daarna dan ongesteld word ofzo.. hmm maar daarom lijkt dinsdag me wel verstandig, dan ben ik wel ruim over tijd :p

Ik heb ook een raar gevoel, had vanavond ook soort kriebeltjes.. heel vreemd!

Ik hoop ook écht dat het voor ons beide raak is! Laat je het wel even weten als je maandag hebt getest?! Dan zit jij natuurlijk ook alweer op dag 39! :$

10. mlis

mlis Niet meer actief

ik ga maandag testen halen als ik nog niet ongi ben..dan maar dinsdag ochtend testen..en ja dan is het al dag 39..heb nu onwijs last van lage rugpijn.. en een trekkerig gevoel in mijn buik..rond navel..heel vreemd..voel me wel heel goed eigenlijk..dus wie weet..:D hoeveelste dag zit jij?

11. mlis

mlis Niet meer actief

hoi meiden, net een ovutestje er tegen aan gegooid aangezien die ook hcg schijnt op te vangen..?? die was dus positief..:D zie mijn fotoalbum maar.. maandag maar testen wil het niet eerder doen.. zit nu 12 dpo en cd 37..nog geen ongi te bekennen dus goede hoop.. :D:D:D

hoe gaat het met jullie??

12. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oeh spannend, dan testen we tegelijk! :D Gezellig haha, wel gelijk even laten weten he?

Hmm, die 'klachten' ken ik niet.. maar laten we allebei maar hopen op het beste uiteraard.

Ik zit nu op dag 32.. en ook nog niet ongesteld. Overigens heb ik ook geen menstruatie krampen meer gehad, dus of dat goed of slecht is? I don't know.. :)

13. mlis

mlis Niet meer actief

hoi ashley, ik heb ook niet echt meer krampen gehad sinds gister.. maar zolang geen ongi positief blijven.. :D ik heb nu enorme testdrang maar doe het niet!! ik heb gelukkig niks in huis..maar verbaasd me wel dat ik een positieve ovutest heb hoor.. :p spannend spannend!!!

14. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel verstand van ovutesten.. ik gebruik ze namelijk niet :) hihi maar ik heb inderdaad wel gelezen dat het kan zijn dat je een postieve ovu test hebt als je zwanger bent, toch?

Oeeh voor we het weten is het alweer dinsdag :D Nog maar een paar daagjes! Ga je nog wat leuks doen dit weekend?

15. mlis

mlis Niet meer actief

hoi ashley, ja dat heb ik ook gehoord nooit eerder ervaren dus wie weet.. ik blijf positief want ben nog steeds niet ongesteld.. :D en ja voor je het weet is het dinsdag..!! maandag om 13.00 de winkels open en mlis staat voor de deur ;) dit weekend bij een vriendin langs en morgen bij mijn schoonouders eten.. :)

16. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hihi inderdaad positief blijven ;) Ik zie je berichtje wel verschijnen! en veel plezier dit weekend

17. Mausje32

Mausje32 Lid

7 jan 2011
    7
    0
    0
    Arnhem
    Hey,

Ook ik heb last gehad (deze week) van 3/4 dagen ongikrampen, nu inmiddels over, maar wel af en toe een vaag gevoel in mn onderbuik. Niet ongesteld geworden. (dit heb ik nog nooit gehad).
    testje gedaan en is negatief.

Cyclus is wel nog onregelmatig (juli 2010 gestopt met de pil).
    Maar dacht nu toch wel op weg te zijn naar een regelmatige cyclus.

Misschien te vroeg getest?
    Hoop iig dat er iets gaat gebeurden...

Groetjes

18. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het is midden in de nacht en ik ben wakker :( Ik ben rond 23:00 gaan slapen en ben nu gewoon klaar wakker.. ik werd wakker door mijn maag/darmen, een soort krampen, dus ik probeerde te poepen (haha, ja ja :)) maar het lukte niet echt.. dus de kramp is er nog steeds pff ga over een half uurtje toch maar weet terug m'n bed in

19. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Welkom! Ook spannend voor jou dus! Ben je al wel over tijd, of dat nog niet?

Want anders zou je inderdaad te vroeg getest kunnen hebben.. ik duim voor je! :)

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Drink lekker even wat warme melk. Dat helpt bij mij in ieder geval vaak wel. (zowel met nachtelijk poepen als met slapen :D)
    Ik hoop dat je snel weer in slaap valt. Welterusten!

Deel Deze Pagina