Menstruatiekrampen maar niet ongesteld

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ashley Rose, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mausje32

Mausje32 Lid

7 jan 2011
    7
    0
    0
    Arnhem
    Goedemorgen :)

Mijn langste cyclus is 35 dagen en als ik deze aanhoudt dan zou ik dinsdag weer mn ongi moeten hebben, maar die krampen heb ik deze week gehad...
    De gem. cyclus werdt net 26 tot 28 dagen en dan zou ik vorige woensdag mn ogi moeten hebben gehad...vandaag die menstruatiepijn, dacht ik.....
    Tevens vloei ik nu ook veel meer.... droge ogen en moe...maar dat kan ook door de tijd van het jaar komen..

Beetje afwachten, maar voelt zo onzeker....zal volgende week nog een testen...ben erg benieuwd :(

Groetjes

2. mlis

mlis Niet meer actief

hoi mausje, het kan idd zijn dat je te vroeg getest heb.. je moet je langste cyclus gewoon aanhouden kijk maar bij mijn handtekening zo weer een uitschieter..nu zit ik op dag 38 dus nog langer..ik heb ook vlak na mogelijke innesteling veel krampen gehad..dus daar kan het mee te maken hebben..ik zou gewoon als je woensdag nog niet ongi bent een test doen dan ben je over de langste cyclus heen..hopelijk heb je hier wat aan..
    en die onzekerheid...; dat is verschrikkelijk..ik ben ook erg onzeker word 1e zwangerschap en ga morgen testen halen.. succes en hopelijk heb je gauw een posi test in handen!

3. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niet ongesteld :)

Dag 33 nu en ik voel ook geen aankomende ongesteldheid (heb geen menstruatie krampen meer gehad!) maar ik stond vanochtend heel snel op uit bed en toen kreeg ik een hele scherpe steek in mijn onderbuik.. schrok er echt van, en werd ook een beetje draaierig/duizelig.

Maar dinsdag komt nu wel snel in zicht he! Ik ben echt zo zo zo benieuwd :$

4. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief van je :D!! Ik had je berichtje gister helaas niet meer gelezen en ben pas om 7 uur weer in slaap gevallen..

5. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik inderdaad je langste cyclus maar even aanhouden voor de zekerheid en als je dan over tijd bent nog een test doen?

Heel spannend allemaal!! Ik hoop 't beste ;)

6. Kleinpopje

5 jan 2011
    52
    0
    0
    Gelukkig zijn
    Noord Holland
  7. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat super lief zeg! Heel erg bedankt voor je berichtje en jij gefeliciteerd met je zwangerschap :D Geniet ervan meis!

8. mlis

mlis Niet meer actief

hoi ashley, ook hier niet echt meer veel klachten..wel rommelende buik (geen kramp) met vlagen misselijk en beetje moe...en nog geen ONGI!!! vanmiddag naar de kruidvat maar een testje halen.. zit nu op dag 39!! morgen is het DINSDAG ;) gaat snel he :p

kleinpopje, gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan..!! (ik zie dat je uit NH komt.. ;) ik ook!! )

9. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ongeveer hetzelfde :p ook rommelende buik, en soms wat steekjes, verder geen krampen meer maar gevoelige borsten.

Heb je de test al gehaald? Ik kan vandaag helaas niet meer naar Kruidvat, dus ik ga ze waarschijnlijk vanmiddag even online ergens bestellen en dan heb ik ze morgen of overmorgen :) Haha, bijna dinsdag! Is heel snel gegaan!

Jij alweer op dag 39 en ik op 34.. Mocht ik nu niet zwanger zijn dan baal ik wel echt dat m'n cyclus zo in de war is dan opeens? Want ik heb nog NOOIT een langere cyclus dan 30 dagen gehad :(

10. mlis

mlis Niet meer actief

#50 mlis, 10 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2011
  11. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie een streepje hoor!!! :D Ga je vanavond weer testen of liever morgen ochtend? Ben super benieuwd naar je volgende test! Wat spannend!!

En ik baal zelf echt ENORM.. ik ben nu op mijn werk en ben mijn pasje plus e-dentifier om te internet bankieren thuis vergeten! Ik ben pas na zes uur thuis, wat betekent dat ik niet naar kruidvat kan en ook niet nu een test kan bestellen die dan vandaag nog op de post gedaan wordt zodat ik 'm morgen heb :x:x:x

Dat word dus pas woensdag testen voor mij.. ik baal echt ZO ERG!

12. mlis

mlis Niet meer actief

hoi ashley, kan je niet morgen naar de kruidvat gaan dan?? of zit je met je werk.. ik wil mijne wel naar je toesturen ;)maar dat schiet ook niet op he.. ;) morgen gaan ik opnieuw testen en hopelijik is deze dan duidelijker :) kan je vriend/man geen test voor je halen bij de kruidvat straks/??

13. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Morgen moet ik ook om 8:30 al beginnen :x En mijn vriend is voor zijn werk een week weg, schiet dus ook niet op..

Dan zit er niks anders op dan vanavond testen te bestellen en dan heb ik ze woensdag als 't goed is.. Pff hopelijk gaat de tijd snel!

En verstandig om morgen te testen ja! Ik hoop zo erg voor je dat je streepje dan duidelijker is, want ik zie écht iets op je test hoor!! Laat je het gelijk even weten? :D

14. mlis

mlis Niet meer actief

ja tuurlijk meis..kan ook niet meer wachten!!!!

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Aaah.. nog een dag langer wachten. Nou, dan kan ik ook een dagje langer voor je duimen, helpt vast. :D

16. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lief lief lief!! Duim maar door hoor :D

Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het wel eens raak zou kunnen zijn.. morgen 5 dagen over tijd, geen krampjes meer gehad (alleen voor en op mijn NOD gehad dus) en verder last van pijnlijke borsten, een beetje huilerig :) en had zondag zo'n nare steek helemaal onderaan mijn buik bij het opstaan..

Maaaar ik heb niet te veel hoop hoor, woensdag weten we meer!

Bedankt voor het duimen in ieder geval tupp :D

17. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mlis waar ben je?! Heb je al getest? :D

18. mlis

mlis Niet meer actief

hoi meis, ja getest maar zag helaas niks.. :( (snik snik)
    misschien heb ik deze maand gewoon een uitschieter in mijn cyclus.. ik heb niet echt meer het gevoel dat het raak zou kunnen zijn.. :( maar nog steeds geen ongi..wat moet ik nou..??

19. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Heb hier ff mee zitten lezen dames....
    Was op zoek naar deze topic....
    Vanaf gister het gevoel dat ik ongi moet worden. Normaal sta ik s'morgens op en daar is het....
    Vandaag al 30 x naar wc gegaan, maar niks... Misselijk nu en gevoel steeds te moeten overgeven... wordt gek van de zenuwen.... of misselijk van de zwan.... durf er nog niet op te hopen...
    Net toch maar naar kruidvat geweest en nu wachten op manlief tot hij thuis komt... Moet vanavond werken en wil denk ik toch wel eerst testen... anders ga ik op het werk steeds naar de wc om te kijken...niet echt geweldig...
    Zucht....

20. Mausje32

Mausje32 Lid

7 jan 2011
    7
    0
    0
    Arnhem
    Ha Mlis,

Het is allemaal wat met "ons" lichaam... net bij de huisarts geweest en zij gaf mij het idee dat echt je lichaam op alles kan reageren enz... dus kon me ook niet zeggen of mij symptomen nou op zwangerschap lijken (heb wel ineens een schimmelinfectie :()
    Zij gaf mij het advies...dat er niks anders opzit dat testen, testen testen..... dus wordt een dure maand ;)....
    Test van Vanochtend was weer negatief..

Ik zal voor je duimen en hoop dat je snel duidelijkheid hebt.....:)

PS Alvast stiekem gefeliciteerd Ashley Rose....

Groetjes

Deel Deze Pagina